کاروان سلامت به مناطق زلزله زده شهرستان دشتی رفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، جانشین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر عصر چهارشنبه در حاشیه اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جمعیت هلال احمر خدمات بهداشتی و درمانی به صورت رایگان به مردم ارائه می نماید.

کاروان سلامت به مناطق زلزله زده شهرستان دشتی رفت

احسان ایزدپناه گفت: در این راستا 100 نفر از تیم های بهداشت و درمان، داوطلبان و جوانان شامل پزشک، دندانپزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس بهداشت تغذیه، روان شناس، ماما، تکنیسین دارویی و تعدادی از پرسنل داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر مشارکت داشتند.

وی با تاکید بر ارائه خدمات تیم های داوطلبان و تیم های حمایت های روانی سحر به مردم در این مانور ادامه داد: این تیم ها با برگزاری برنامه های فرهنگی ، آموزش مهارت های زندگی، مدیریت بحران، آمادگی در برابر مخاطرات، امداد و یاری های اولیه، برگزاری کارگاه کارآفرینی، سرکشی به خانواده های بی بضاعت و ارائه خدمات به مددجویان و بیماران سخت درمان از دیگر برنامه های کاروان سلامت بود.

عبدالله نادری فرماندار شهرستان دشتی در بازدید از اجرای این طرح در مناطق کم برخوردار گفت: این گونه اقدامات در سلامت افراد جامعه موثر واقع می گردد و جمعیت هلال احمر استان بوشهر در طول سال با برگزاری کاروان های سلامت و اعزام تیم های درمان به مناطق دوردست در سطح استان یاری بزرگی به مردم داشته است.

حیدر داوودی کارشناس مسئول اضطراری معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر کشور درباره این طرح گفت: تیم های درمان اضطراری و بیمارستان سریع الاحداث حضور دارند که با استفاده از سامانه مجهز و تیم های اضطراری در زمان سانحه خدمات خوبی به حادثه دیدگان ارائه می نماید و آمادگی این مانورها باعث می گردد شرایط خوبی را در زمان بحران داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در ایام دهه مبارک فجر در سراسر کشور به صورت منطقه ایی و استانی در مناطقی که در سال های اخیر دچار زلزله شده اند اجرا می گردد.

در این طرح هزار و 243 نفر از تمامی خدمات به صورت رایگان استفاده کردند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4370

به "کاروان سلامت به مناطق زلزله زده شهرستان دشتی رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان سلامت به مناطق زلزله زده شهرستان دشتی رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید