نشست آموزشی تکنیک های بازاریابی و فروش بسته های سفر در مشهد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نشست آموزشی تکنیک های بازاریابی و فروش بسته های سفر با تأکید بر بازاریابی الکترونیک در آژانس ها در سالن همایش های موزه بزرگ خراسان برگزار گردید.

نشست آموزشی تکنیک های بازاریابی و فروش بسته های سفر در مشهد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی صبح امروز پنج شنبه دوازدهم مهر ماه 1397دوره جامع بازآموزی تکنیک های بازاریابی و فروش بسته های سفر با تاکید بر بازاریابی الکترونیک در آژانس ها در سالن همایش های موزه بزرگ خراسان برگزار گردید.

احمد دیناری معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با بیان اینکه تفکر بازاریابی باید در تمامی عرصه های صنعت گردشگری نهادینه گردد، اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از آژانس ها از روینمودهای درستی برای تبلیغات استفاده نمی نمایند و به اندازه کافی تبلیغات آنها جذاب نیست.

وی ادامه داد: الگوهای بازار یابی در صنعت گردشگری بر اساس ماهیت کسب و کار باید تدوین گردد و استفاده از بسترهای الکترونیک می تواند به تاثیرگذاری الگوی بازاریابی بیافزاید.

در ادامه این نشست یوسف بیدخوری، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره به اشتغال بیش از 35 هزار نفر در حیطه صنعت گردشگری، گفت: شعار سال جاری سازمان جهانی گردشگری، گردشگری و تحول دیجیتالی می باشد و در نتیجه ضروری است تا با سرعت روش های کارآمدی در این حوزه را بکارگیری نموده و آنها را در کارکنان صنعت گردشگری ترویج کنیم.

بیدخوری ادامه داد: برنامه های بسیار خوبی را تدارک دیده ایم و در آینده نزدیک شاهد برگزاری چنین دوره هایی خواهیم بود.

این همایش با حضور جمعی از مدیران هتل ها، مهمانپذیرها، آژانسها مسافرتی و راهنمایان سفر و با همکاری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی و موسسه آموزشی دانش پژوهان برگزار گردید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1592

به "نشست آموزشی تکنیک های بازاریابی و فروش بسته های سفر در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست آموزشی تکنیک های بازاریابی و فروش بسته های سفر در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید