مسکو: سیف الاسلام قذافی در آینده لیبی نقش خواهد داشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس گروه روسی تماس برای حل و فصل بحران لیبی خاطرنشان کرد که تماس هایی میان روسیه و سیف الاسلام قذافی در حال اجرا است.

مسکو: سیف الاسلام قذافی در آینده لیبی نقش خواهد داشت

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روسیا الیوم، لیو دینگوف، رئیس گروه روسی تماس برای حل بحران لیبی توضیح داد که سیف الاسلام قذافی، پسر معمر قذافی اعتبار و صندلی سیاسی در کشور خود دارد و به همین دلیل، از طرف های شرکت نماینده در روند سیاسی لیبی خواهد بود.

این مقام روس در حاشیه کنفرانس لیبی در پالرمو توضیح داد: سیف الاسلام در حال حاضر به صورت منظم با ما به عنوان یک شرکت نماینده در روند حل و فصل لیبی تماس می گیرد. می توانیم بگوییم که سیف الاسلام یکی از طرف های شرکت نماینده در روند سیاسی خواهد بود و علتش این مساله ساده است که گروه مشخصی از مردم هستند که از هر آنچه که مربوط به قذافی و خانواده اش باشد، حمایت می نمایند.

وی گفت: سیف الاسلام بسیار خوش بین است و تیمی دارد که از او حمایت می نماید، اما نباید فراموش کنیم که تحریم هایی علیه او وجود دارد و باید این تحریم ها برداشته گردد. من بر این باور نیستم که مشارکت او قانونی باشد، چراکه انتخابات با نظارت سازمان ملل برگزار خواهد شد. من بر این باورم که در هر صورت، او به معرفی نامزدی در نمایندگی از خودش و نمایندگی از قبایل احتیاج دارد.

وی با بیان اینکه روسیه از هیچ شخصی که مردم لیبی از او حمایت ننمایند، پشتیبانی نمی نماید، تاکید نمود: روسیه کشوری است که باید طرف خارجی اصلی از لحاظ تاثیر گذاری بر آینده لیبیایی ها باشد. امروز خود لیبیایی ها به ویژه در طرابلس نقش روسیه را کم دارند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2430

به "مسکو: سیف الاسلام قذافی در آینده لیبی نقش خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: سیف الاسلام قذافی در آینده لیبی نقش خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید