قول مساعد وزیر ارتباطات برای برطرف مشکل آنتن دهی روستاهای کرمان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در تشریح نشست مشترک با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این نشست به منظور آنالیز مسائل و مسائل حوزه تلفن های ثابت و همراه در شهرستان های کرمان و راور برگزار گردید.

قول مساعد وزیر ارتباطات برای برطرف مشکل آنتن دهی روستاهای کرمان

وی بیان داشت: با توجه به سفر امسال و سال گذشته وزیر ارتباطات به استان کرمان در موضوع بحث زلزله شهرستان راور توافق های خوبی در حوزه ساماندهی سیستم های ارتباطی انجام شد. گزارش ها حاکی است که بخش زیادی از آنها به نتیجه رسیده و مسائل مردم در منطقه کوهساران راور تا حدی برطرف گردیده، اما در بخش های دیگر ضروری است که اقدام بیشتر صورت گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در این نشست مسائل و نواقص مربوط به روستاها و مناطقی که سیستم تلفن همراه و ثابت آنها با مشکل روبرو شدند، مورد بحث نهاده شد.

پورابراهیمی اضافه نمود: در بحث تلفن ثابت روستای الله آباد، همجوار شهر کرمان با 10 هزار نفر جمعیت لازم بود تصمیم گیری گردد که وزیر ارتباطات مستقیما با مرکز مخابرات این روستا تماس گرفته و اطلاعات را اخذ نموده و دستور سریع برای راه اندازی تلفن ثابت این مناطق داده شد.

وی توضیح داد: با هماهنگی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کرمان و شرکت مخابرات، بحث راه اندازی تلفن ثابت در روستای الله آباد به زودی انجام خواهد شد. در خصوص مابقی روستاها هم که فاقد تلفن ثابت هستند، پس از جمع بندی و ارائه گزارش تصمیم گیری می شوند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: در مناطقی که آنتن دهی تلفن های همراه با مشکل همراه بود، بخش کوهساران شهرستان راور که ضلع غربی آن یعنی هجدک و روستاهای اطراف با مشکل روبرو بودند، لذا با اولویت موافقت شد که سریعا اقدام لازم صورت گیرد.

پورابراهیمی اضافه نمود: قسمتی از حوزه بخش مرکزی شهرستان راور هم که بیشتر در شمال شهرستان است، نسبت به ساماندهی آنتن دهی برای تلفن های همراه مورد توافق نهاده شد.

وی بیان داشت: روستاهای بخش مرکزی شهرستان کرمان در حوزه کوهپایه شامل منطقه دوران، تیکدر و روستاهای میان شهداد و کوهپایه نسبت به برطرف مشکل آنتن دهی تلفن همراه آنها موافقت های لازم صورت گرفت.

پورابراهیمی اضافه نمود: برطرف مشکل آنتن دهی مناسب تلفن همراه در روستاهای مناطق شهداد، گلباف و راین هم مدنظر نهاده شده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1465

به "قول مساعد وزیر ارتباطات برای برطرف مشکل آنتن دهی روستاهای کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول مساعد وزیر ارتباطات برای برطرف مشکل آنتن دهی روستاهای کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید