طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در شادگان شروع شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، حسن خنافره در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه شروع فصل تحصیلی و ایام بازگشایی مدارس از اول مهرماه و همچنین افزایش تقاضا در برخی از کالاها و خدمات این سازمان در راستای جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت ها، طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس در شهرستان شادگان برگزار گردید.

طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در شادگان شروع شد

وی، نظارت بر میزان سود خرده فروشان و عمده فروشان، نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور فروش و نظارت ویژه بر نرخ های معین گردیده را از جمله مهم ترین اهداف این طرح خاطرنشان کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان ادامه داد: گروه گشت ویژه این اداره از مراکز، فروشگاه ها و بازارهای عرضه و فروش کیف، کفش، لوازم التحریر و فرم مدارس، بازرسی و با تخلفات احتمالی برخورد خواهند کرد.

وی توضیح داد: بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات اولویت دار به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود یا افزایش غیرمنطقی قیمت و بروز تخلفات احتمالی از سوی واحدهای فراوریی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایت ها و گزارش های مردمی انجام می گردد.

خنافره به تمامی شهروندان و روستائیان توصیه نمود از کالای فراوری استان و کشور استفاده گردد تا به صورت جدی تر در راستای حمایت از کالای ایرانی اقدام نمائیم.

وی در سرانجام با تاکید اینکه متخلفان و گرانفروشان برابر قانون مجازات خواهند شد، اضافه نمود: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، موضوع را از طریق سامانه ارتباطی 124 به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات این اداره اطلاع دهند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 861

به "طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در شادگان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در شادگان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید