صدور گواهینامه بین المللی رانندگی برای اولین بار در کاشان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان و سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان کاشان از صدور گواهینامه بین المللی رانندگی و صدور پلاک ترانزیت، دفترچه بین المللی مالکیت و سایر مدارک بین المللی خودرو برای تردد در جاده های خارج از کشور اطلاع داد.

صدور گواهینامه بین المللی رانندگی برای اولین بار در کاشان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، مهران سرمدیان سرپرست اداره میراث فرهنگی کاشان امروز چهارشنبه 2 آبان، با اعلام این خبر اضافه کرد: صدور گواهینامه بین المللی رانندگی و سایر موارد ذکر شده به وسیله کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران وابسته به سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور و صرفآ در تهران و مراکز استان ها انجام می گردد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: با پیگیری های اداره میراث فرهنگی شهرستان کاشان، شرکت سرمایه گذاری سیاحتی زاگرس برای اولین بار امکان بهره برداری از امکانات مذکور را برای شهروندان کاشانی فراهم نموده است.

سرمدیان گفت: متقاضیان می توانند برای ثبت نام و تکمیل مدارک به آدرس کاشان، خیابان محتشم، قدر 24، محله سرپله، کوچه مخملباف، گذر رنگرزها، پلاک 34 دفتر شرکت سرمایه گذاری سیاحتی زاگرس مراجعه نمایند و یا با شماره 55241824- 031 تماس بگیرند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان کاشان گفت: در حال حاضر شرکت سرمایه گذاری سیاحتی زاگرس خانه تاریخی فلاحتی را که در تملک اداره میراث فرهنگی کاشان است به صورت استیجاری تحویل گرفته و مشغول مرمت آن جهت تبدیل به مجموعه اقامتی پذیرایی سنتی می باشد که در شش ماه اول سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1896

به "صدور گواهینامه بین المللی رانندگی برای اولین بار در کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور گواهینامه بین المللی رانندگی برای اولین بار در کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید