سهم کردستان از بودجه بافت های فرسوده 12 میلیارد تومان است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان از مورد توجه قرار دریافت بافت های فرسوده در قانون بودجه سالجاری اطلاع داد و مطرح نمود: سهم کردستان از بودجه بافت های فرسوده 12 میلیارد تومان است که ظرفیت خوبی در راستای احیای این بافت هاست.

سهم کردستان از بودجه بافت های فرسوده 12 میلیارد تومان است

به گزارش خبرنگاران، امیر قادری شامگاه شنبه(27 مرداد) در جلسه شورای همیاری شهرداری های استان، اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد گردیده بین سازمان همیاری شهرداری ها و پست بانک، تسهیلات قرض الحسنه به شهرداری ها اعطا می گردد.

وی اضافه نمود: این تسهیلات با سود 4 درصد به اجرای طرح های عمرانی شهرداری اختصاص می یابد و می تواند کمک مهمی به وضعیت کنونی شهرداری ها باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان از مورد توجه قرار گرفتن بافت های فرسوده در قانون بودجه سالجاری اطلاع داد و مطرح نمود: سهم کردستان از بودجه بافت های فرسوده 12 میلیارد تومان است که ظرفیت خوبی در راستای احیای این بافت هاست و باید از آن استفاده کرد.

وی بر توجه به کار در حوزه بافت های فرسوده تاکید نمود و گفت: هر یک از استان ها اقدامات بیشتری در این زمینه انجام داده و بیشتر کوشش نمایند، بودجه بیشتری نیز گرفتن می نمایند.

قادری ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در راستای گرفتن قیر شهرها، تفاهم نامه ای منعقد نموده و هر شهری که در این زمینه بیشترین فعالیت را داشته باشد، بیشترین بهره را می برد.

وی بر ضرورت آموزش نیروهای شهرداری تاکید نمود و گفت: افزایش سطح علمی کارکنان شهرداری ضروری است و به همین منظور باید آموزش را به طور جدی مورد توجه قرار داد.

قادری به مطرح شدن لایحه درآمد پایدار شهرداری ها اشاره نمود و از شهرداران شهرهای مختلف استان خواست تا نظرات خود را در این مورد ارائه دهند.

وی در خصوص استخدام های انجام گردیده در شهرداری ها نیز، مطرح نمود: هریک از شهرداری ها به نیرو احتیاج دارد باید احتیاج خود را به استانداری اعلام کند و استانداری نیز از طریق وزارت کشور آن را پیگیری کند تا هم عدالت رعایت گردد و هم افراد متعهد و متخصص به کار گرفته شوند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 192

به "سهم کردستان از بودجه بافت های فرسوده 12 میلیارد تومان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم کردستان از بودجه بافت های فرسوده 12 میلیارد تومان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید