جشنواره جاده ابریشم در غلامان رازوجرگلان برگزار گردید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان رازوجرگلان گفت: جشنواره جاده ابریشم با تاکید بر شناسایی و معرفی ظرفیت های گردشگری استان به مردم محلی و به مناسبت عید غدیر در مرکز بخش غلامان از توابع شهرستان رازو جرگلان با همکاری بخشداری، دهیاری و اعضای شورای اسلامی، ادارات فرهنگ و ارشاد، ورزش و جوانان و هلال احمر شهرستان و ارگان های نظامی و انتظامی برگزار گردید.

جشنواره جاده ابریشم در غلامان رازوجرگلان برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، قاسم بهادری مسئول نمایندکگی میراث فرهنگی رازوجرگلان با اعلام این خبر گفت: در این جشنواره که در عید غدیر و با حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان از جمله بخشدار و امام جمعه غلامان، اعضای شورای اسلامی غلامان، مسئولین ادارات بخش و شهرستان و اهالی غلامان برگزار گردید، موجب رقم خوردن شبی با نشاط برای حاضران شد.

او گفت: راز و جرگلان بدلیل دارا بودن جاذبه های بکر طبیعی و انسانی از جمله: تنوع قومی، غنای فرهنگی، صنایع دستی، اسب اصیل ترکمن، طبیعت بکر و گیاهان دارویی مختلف از موقعیت ویژه ای در جذب گردشگر برخوردار است و در کوشش هستیم با برگزاری جشنواره هایی همچون جشنواره جاده ابریشم، این پتانسیل ها را بیشتر به مردم محلی و مسافران معرفی کنیم.

بهادری اضافه کرد: احیای سنت ها و آیین های فراموش گردیده روستاهها، معرفی و برجسته کردن فرهنگ و رسوم جوامع روستایی موجب جذب گردشگر می گردد و هر یک از روستاههای شهرستان رازوجرگلان می تواند بسته متنوعی از جاذبه ها را به مخاطبان معرفی کند.

او در انتها اشاره نمود: این شهرستان در حال حاضر دارای 4 اقامتگاه بوم گردی است که می توانند در یک فضای بومی و سنتی پذیرای میهمانان و گردشگران باشند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 614

به "جشنواره جاده ابریشم در غلامان رازوجرگلان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره جاده ابریشم در غلامان رازوجرگلان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید