بسیاری از مسئولین خود را در جلسات محصور نموده اند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک دانشجوی رشته حقوق خصوصی که به همراه گروه خود در هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران شرکت نموده، معتقد است: مسئولین کشور باید خود را در معرض نظرات موافق و مخالف قرار دهنددر حالی که بسیاری از مسئولین صرفا خود را در جلسات محصور نموده اند و ارتباط آن ها با جامعه تشریفاتی است.

بسیاری از مسئولین خود را در جلسات محصور نموده اند

حمید اسکندری در مصاحبه با خبرنگاران، که از اعضای تیم کاپا در هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران است، مزیت برگزاری این مناظرات را روبه رویی افراد با یکدیگر در سطح دانشجویی دانست و آگاهی بیشتر افراد را نیز از دیگر نکات مثبت این مناظرات بیان کرد.

اسکندری اظهار کرد: این مسابقات چگونگی تحقیق و نحوه ارائه مطلب را به دانشجویان می آموزد.

این دانشجوی دانشگاه شیراز با اشاره به افزایش نقد پذیری با برگزاری این مسابقات ادامه داد: در این گفت و گو ها باید دو نکته رعایت گردد. اول اینکه باید کیفیت مناظرات از حالت عمومی، خصوصی تر گردد و دوم اینکه جامعه مخاطب آن افزایش یابد و دانشجویان بیشتری با این مسابقات آشنا شوند.

وی نقاط ضعف این مناظرات را ماهیت عمومی آن دانست و اضافه کرد: در این مناظرات مباحث تخصصی مطرح نمی گردد.

اسکندری راجع به کیفیت اجرایی و علمی این دوره گفت :این مسابقات در سه مرحله استانی، منطقه ای و کشوری برگزار گردید و سال گذشته تیم ما اول شد. راجع به این دوره نیز باید بگویم که کیفیت استانی قابل قبول بود اما مرحله منطقه ای از لحاظ اجرایی به شدت مشکل داشت. به عنوان مثال مدیر جلسه و داوران از آیین نامه آگاهی نداشتتد. سطح کشوری هم که هم اکنون در حال برگزاری است، از سطح بسیار خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: در مورد احتمال تقلب در داوری مسابقات باید بگویم که اصلا این امکان وجود ندارد و سنجش کیفی است و احتمال اعمال سلیقه داوران وجود ندارد.

این دانشجوی شیرازی با نقدی از مسئولان کشور گفت: مسئولین کشور باید خود را در معرض نظرات موافق و مخالف قرار دهند. بسیاری از مسئولین صرفا خود را در جلسات محصور نموده اند و ارتباط آن ها با جامعه تشریفاتی است ولی دانشجویان فعالی هستند که حاضرند بدون هیچ توقع و چشم داشتی داوطلبانه یاری های شایانی نمایند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2998

به "بسیاری از مسئولین خود را در جلسات محصور نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسیاری از مسئولین خود را در جلسات محصور نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید