باقری نیا: شعار علیه پورموسوی با هیچ عقل و منطقی جور در نمی آید، هواداران در استادیوم آزادی مراقب باشند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد با 7 امتیاز در رتبه پنجم جدول واقع شده است و با هیچ عقل و منطقی جور در نمی آید که در این شرایط عده ای به سرمربی تیم توهین نمایند.

باقری نیا: شعار علیه پورموسوی با هیچ عقل و منطقی جور در نمی آید، هواداران در استادیوم آزادی مراقب باشند

مجید باقری نیا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره برنامه های تیم فوتبال فولاد خوزستان برای دیدار روز چهارشنبه با استقلال در هفته پنجم لیگ برتر, گفت: همه بازیکنان مان را در اختیار داریم و امیدوارم مقابل استقلال نیز روند دو هفته پیش مان را ادامه دهیم.

وی درباره جدایی فرشاد جانفزا مطرح نمود: این بازیکن با نظر پورموسوی قراردادش را با باشگاه فسخ کرد.

باقری نیا راجع به درگیری هواداران پرسپولیس و فولاد در استادیوم آزادی و اینکه آیا نگرانی برای تکرار این اتفاقات در بازی مقابل استقلال وجود دارد یا خیر, توضیح داد: خیر, درباره حواشی بازی پرسپولیس باید بگویم که اتفاقات در این بازی آنقدر زیاد نبود که درباره آن صحبت شد. یک دقیقه بین هواداران دو تیم صحبت هایی رد و بدل شد که با دخالت یگان ویژه تمام شد.

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه شاید بدترین اتفاق بازی با پرسپولیس, سقوط لیدر فولاد به تونل استادیوم آزادی بود ادامه داد: قطعاً بعد از اتفاقات این بازی, نه تنها کانون هواداران بلکه خودِ هواداران ما نیز متوجه شدند که دیگر نباید حساسیتی اطراف تیم شان ایجاد گردد. برای همین در بازی مقابل استقلال دیگر هیچ تنشی ایجاد نخواهد شد. ما و هواداران مان مراقب هستیم, استقلالی ها هم مراقب باشند. چون حفظ وحدت ملی از هر چیز دیگری مهم تر است. همیشه می گوییم که فرهنگ 4000 ساله داریم اما عصبانی می شویم تا کار به اینجا بکشد. نباید اجازه دهیم که این اتفاقات بازهم رخ دهد, چون شأن مردم تهران و خوزستان و ایران خیلی بالاتر از اینهاست. مسائلی که در فوتبال رخ می دهد, طبیعی است و این حساسیت ها نباید باعث گردد که اخلاق را فراموش کنیم. امیدوارم تماشاگران روز چهارشنبه در استادیوم نشان دهد که حواشی اخیر فقط یک اتفاق بوده است.

باقری نیا درباره شعار برخی از هواداران فولاد علیه پورموسوی, گفت: تعداد افرادی که علیه سرمربی تیم شعار می دهند, 6-5 نفر است. باید با آنها حرف زد و دید حرف حساب آنها چیست. اگر مشکل شان منطقی است که باید حل گردد و اگر منطقی نیست و قرار است با بی احترامی و تحریک فضا همراه باشد, باید مثل همه جای دنیا با آنها برخورد گردد و اجازه حضور آنها در استادیوم دیگر داده نگردد. ما یک تیم 7 امتیازی هستیم و در رتبه پنجم جدول قرار داریم, با هیچ عقل و منطقی جور در نمی آید که در این شرایط عده ای به سرمربی تیم توهین نمایند.

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این افراد بیایند و حرف بزنیم, شاید مشکل حل شد. اگر حل شد که ما گروهی را به هواداران فولاد اضافه نموده ایم و اگر هم که نشد راه قانونی را در پیش می گیریم. در انگلیس یا آلمان اگر عده ای جو استادیوم را خراب نمایند به آنها دیگر اجازه حضور داده می گردد؟

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 259

به "باقری نیا: شعار علیه پورموسوی با هیچ عقل و منطقی جور در نمی آید، هواداران در استادیوم آزادی مراقب باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری نیا: شعار علیه پورموسوی با هیچ عقل و منطقی جور در نمی آید، هواداران در استادیوم آزادی مراقب باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید