امید نورافکن: برای صعود به المپیک احتیاج به امکانات و بازی های دوستانه داریم، بحثی درباره جدایی ام از شالروا وجود ندارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، امید نورافکن، بازیکن تیم فوتبال امید ایران گفت: دوست دارم توجه زیادی به تیم امید گردد.

امید نورافکن: برای صعود به المپیک احتیاج به امکانات و بازی های دوستانه داریم، بحثی درباره جدایی ام از شالروا وجود ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امید نورافکن در حاشیه تمرین امروز (سه شنبه) تیم فوتبال امید گفت: اولین روز اردو بود و خیلی دوست داشتم که یک بازی دوستانه با تیم آسیایی داشته باشیم که نشد. به عنوان بازیکنی که 6 سال ملی پوش بودم دوست دارم توجه زیادی به تیم امید گردد. هدف تیم امید صعود به المپیک است و برای این اینکه بتوانیم بعد از سال ها راهی المپیک شویم احتیاج به امکانات و بازی های دوستانه خوبی است.

بازیکن پیشین استقلال و فعلی شالروای بلژیک در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت این تیم را دنبال می نماید یا نه یادآور شد: استقلال با بازیکنان جوانی که در اختیار دارد رفته رفته به شرایط خوب خود می رسد و اخیر در جام حذفی هم توانست به 8 تیم نهایی صعود کند. در لیگ هم حتما شرایط بهتری را پیدا خواهد نمود. دعا می کنم استقلال بتواند به موفقیت برسد و ما هم که جز خانواده این باشگاه هستیم از موفقیت این تیم خوشحال خواهیم شد.

نورافکن با اشاره به وضعیت خود در شارلوای بلژیک توضیح داد: تصمیم گرفتم خیلی محکم و راسخ برابر سختی ها بایستم. خواسته ای که از روز اول داشتم موفقیت در این تیم بود و حال برای رسیدن به این خواسته خود باید شکیبا باشم و این حرفی است که خیلی ها به من می گویند.

وی در واکنش به شایعه دیپورت شدنش از باشگاه شارلوا اعلام نمود: نمی دانم این خبر از کجا آمده است. اصلا چنین بحثی نبوده و مطمئن باشید باشگاه های اروپایی به شکلی رفتار نمی نمایند که به خودشان و بازیکن آسیب برسد. در واقع اگر بحث جدایی باشد آنها خودشان قبل از هر چیز بازیکن را آگاه نموده و در یک نشست سعی می نمایند به شکلی توافق نمایند که نه باشگاه و نه بازیکن ضرر نکند. مطمئن باشد اگر به اول فصل برگردیم من دوباره همین انتخاب را خواهم داشت و پای همه سختی ها می ایستم تا به هدفم برسم.

نورافکن راجع به اینکه آیا امکاناتی که در اختیار تیم ملی واقع شده است واقعا در حد این تیم است؟ گفت: خودتان اینجا هستید و می بینید. مطمئنا اگر قرار است تیمی به موفقیت برسد احتیاج به امکانات دارد. ما جوان ها همه انرژی خود را برای موفقیت تیم امید گذاشته ایم و توقع مان هم این است که امکانات در اختیار این تیم قرار داده گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1686

به "امید نورافکن: برای صعود به المپیک احتیاج به امکانات و بازی های دوستانه داریم، بحثی درباره جدایی ام از شالروا وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید نورافکن: برای صعود به المپیک احتیاج به امکانات و بازی های دوستانه داریم، بحثی درباره جدایی ام از شالروا وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید