اسکیت به رشته اصلی مدارس تبدیل می گردد، ایجاد پیست در تمام استان ها

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، بهمن محمدرضایی عصر یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت استان اردبیل اضافه کرد: در خصوص ورزش دانش آموزی حلقه ارتباطی بین فدراسیون و آموزش و پرورش طی سال های گذشته قطع گردیده بود اما این حلقه امروز متصل گردیده که می تواند روند توسعه همگانی این رشته را تسریع بخشد.

اسکیت به رشته اصلی مدارس تبدیل می گردد، ایجاد پیست در تمام استان ها

وی با اشاره به تفاهم نامه های مشترک بین فدراسیون اسکیت و آموزش و پرورش توضیح داد: امیدواریم با اقدامات اجرا شده اسکیت به عنوان رشته مصوبه آموزش و پرورش و مدارش شناخته گردد.

رئیس فدراسیون اسکیت با بیان اینکه امروزه این رشته مورد توجه جامعه و بدنه ورزش کشور قرار گرفته است، یادآور شد: ورزش اسکیت یک ورزش خانوادگی بوده و والدین درگیر این رشته می شوند، بنابراین لازم است توجه جدی به این رشته صورت گیرد.

وی در این خصوص توسعه زیرساخت های اسکیت در کشور را ضروری دانست و از کوشش برای ایجاد یک پیست استاندارد در تمام استان های کشور در آینده اطلاع داد.

محمدرضایی با اشاره به برنامه ریزی برای ساخت پیست استاندارد اسکیت در اردبیل بیان داشت: اعتبارات مناسبی در این زمینه جذب گردیده و بزودی ساخت این مجموعه بزرگ شروع خواهد شد، کار سختی است که در اردبیل محقق گردیده و ما امیدواریم این مهم در تمام استان ها اجرایی گردد.

وی با تاکید بر اینکه استان اردبیل می تواند با این اقدامات به قطب ورزش اسکیت کشور تبدیل گردد، مطرح کرد: این دور از دسترس نیست، ضمن اینکه برای توسعه همگانی و قهرمانی این رشته باید بخش خصوصی در اردبیل ورود نموده و مشارکت کند.

به گفته محمدرضایی، عمر فدراسیون اسکیت در کشور 12 سال بیشتر نیست و نباید با برخی غدراسیون ها که حتی تا 100 سال قدمت دارند مقایسه گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 359

به "اسکیت به رشته اصلی مدارس تبدیل می گردد، ایجاد پیست در تمام استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکیت به رشته اصلی مدارس تبدیل می گردد، ایجاد پیست در تمام استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید