گردشگری ابزاری برای دور زدن تحریم ها و توسعه مالی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، حسن ارگی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر مهدی شهر به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه گردشگری ابزاری برای دور زدن تحریم ها و توسعه مالی محسوب می گردد، ابراز داشت: در شرایطی که با انواع تحریم ها روبرو هستیم می بایست به منابع داخلی و ظرفیت های درون اتکا کنیم که یکی از آن منابع گردشگری است.

گردشگری ابزاری برای دور زدن تحریم ها و توسعه مالی است

وی ضمن بیان اینکه مهدی شهر قابلیت معرفی به گردشگران خارجی و داخلی را دارد، افزود: یکی از ظرفیت های ویژه این شهرستان هم مرز بودن با استان مازندران است که می توان برای معرفی مهدی شهر طرح هایی نظیر از کویر تا دریا را اجرایی کرد.

فرماندار مهدی شهر ضمن بیان اینکه عملیاتی کردن طرح های گردشگری مصداق شاخص اقتصاد مقاومتی به شمار می رود، ابراز داشت: با توجه به اینکه مهدی شهر پلی برای عبور بین دو استان مازندران و سمنان محسوب می گردد می تواند از این ظرفیت در راستای رونق مالی منطقه بهره برد.

ارگی با بیان اینکه با تکیه بر تبلیغات مجازی می توان جاذبه ها و اماکن مختلف را معرفی کرد، اضافه نمود: علاوه بر این می بایست زیرساخت های شهری و حتی روستایی نیز برای پذیرش مهمانان گردشگر فراهم باشد که خوشبختانه از این نظر در بین اهالی مهدی شهر آمادگی بسیار خوبی وجود دارد.

وی بابیان اینکه هتل ها و مراکز خدماتی مهدی شهر با بهترین کیفیت به مسافران خدمت رسانی می نمایند، توضیح داد: علاوه بر این کسبه، اصناف، نیروی انتظامی و نیروهای امدادی طی ایام نوروز به صورت آماده باش آماده ارائه خدمات هستند که از جوانان نیز انتظار می رود برای توسعه گردشگری ایده های خود را با دستگاه های متولی مطرح نمایند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4679

به "گردشگری ابزاری برای دور زدن تحریم ها و توسعه مالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری ابزاری برای دور زدن تحریم ها و توسعه مالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید