چراغ های هتل همای شیراز برای بیماران کرونایی روشن شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر هتل همای شیراز گفت: با روشن کردن چراغ های هتل که به شکل قلب، به دنبال روحیه دادن به کادر درمان بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) و بیماران مبتلا به کرونا هستیم.

چراغ های هتل همای شیراز برای بیماران کرونایی روشن شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، محمدرضا اردبیلی با اشاره با اشاره به این که ساختمان هتل مقابل بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز و محل اصلی بستری شدن بیماران مبتلابه کرونا واقع شده است، گفت: فشار روانی ناشی از شیوع بیماری کرونا در شرایط کنونی بر روی مردم جامعه از پیر و جوان گرفته تا متخصصین و کادر درمانی وجود دارد.

مدیر هتل همای شیراز با اظهار امیدواری در شکت بیماری کرونا در کل دنیا بیان نمود: در شرایط کنونی و موقعیت ویژه تلاش کردیم با این اقدام به صورت نمادین خسته نباشید به کادر درمانی که در خط اول مبارزه با کرونا قرار دارند گفته باشیم تا شاید این قشر و بیماران این مرکز حداقل در آن لحظه لبخندی بر لبشان بنشیند .

او ادامه داد: در حال بررسی اقدامات دیگری در هیئت مدیره هتل هما ازجمله در نظر دریافت امتیازاتی برای استفاده کادر درمانی از پزشکان و پرستاران گرفته تا کادر خدماتی بیمارستان های درگیر با کرونا هستیم تا برای زمان بعد از شکست این ویروس، در خدمت این عزیزان باشیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28540

به "چراغ های هتل همای شیراز برای بیماران کرونایی روشن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ های هتل همای شیراز برای بیماران کرونایی روشن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید