پینگ پنگ باز ایران بورسیه فدراسیون جهانی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون جهانی تنیس روی میز بر اساس رنکینگ جهانی از بازیکنان شاخص این رشته در رده سنی جوانان به عنوان بورسیه، حمایت اقتصادی می نماید.

پینگ پنگ باز ایران بورسیه فدراسیون جهانی شد

امین احمدیان هم به عنوان تنها پینگ پنگ باز ایرانی در فهرست بازیکنان بورسیه ITTF قرار گرفته است. این بازیکن در سرانجام رقابت های اخیر انتخابی تیم ملی تنیس روی میز سهمیه حضور در ترکیب این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا (24 تا 30 شهریورماه - اندونزی) و رقابت های انتخابی المپیک (2 تا 6 بهمن ماه - پرتغال) را به دست آورد.

فدراسیون جهانی تنیس روی میز 1500 دلار برای حمایت اقتصادی از امین احمدیان اختصاص داده است. بر این اساس قرار است وی با این یاری اقتصادی در مسابقات چلنج پلاس کره شاقتصادی شرکت داشته باشد. این رقابت ها 2 تا 6 مردادماه برگزار می گردد. امیر حسین هدایی دیگر بازیکن تیم ملی تنیس روی میز هم با هزینه شخصی در این مسابقات حضور خواهد داشت.

امین احمدیان بعد از سرانجام کارش در کره شاقتصادی، در کمپ تمرینی چین حضور پیدا می نماید. 9تا 14 مردادماه برای این حضور پیش بینی شده است. بعد از آن هم احمدیان به هنگ کنگ می رود تا طی روزهای 16 تا 20 مردادماه در مسابقات جوانان این کشور شرکت داشته باشد.

سفر به چین و هنگ کنگ یاری اسپانسر احمدیان انجام می گردد. نوید شمس هم با یاری حامی اقتصادی خود به این دو کشور اعزام خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، امین احمدیان به دلیل حضور در مسابقات چلنج پلاس کره شاقتصادی و بعد از آن سفر به چین و هنگ کنگ، تیم ملی تنیس روی میز را در دو اعزام مصوب برای این تیم همراهی نمی نماید.

تیم ملی تنیس روی میز قرار است در مسابقات ورلد تور بلغارستان (22 تا 27 مردادماه) و جمهوری چک (29 مردادماه تا 3 شهریورماه) شرکت داشته باشد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9460

به "پینگ پنگ باز ایران بورسیه فدراسیون جهانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پینگ پنگ باز ایران بورسیه فدراسیون جهانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید