پیشنهاد 30 میلیاردی الاهلی به مدافع پرسپولیس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رسانه استادالدوحه که پیش از این، خبر پیوستن شجاع خلیل زاده و مهدی ترابی به لیگ ستارگان قطر را منتشر کرده بود، این بار محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس را به باشگاه الاهلی قطر لینک کرده و نوشته او فصل آینده در لیگ ستارگان توپ خواهد زد.

پیشنهاد 30 میلیاردی الاهلی به مدافع پرسپولیس

مدافع ملی پوش قرمز ها که در واکنش به این خبر، توافق با باشگاه الاهلی را تکذیب کرده بود، در استوری اینستاگرامش داشتن پیشنهاد را تائید کرد، اما گفت که تمام تمرکزش روی بازی های پرسپولیس گذاشته است.

گفته می شود انتشار این استوری به توصیه دوستان و مشاوران او اجرا شده تا مورد غضب یحیی گل محمدی قرار نگیرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس، پیش از این یکبار قبل از فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا و یک بار هم اواخر سال گذشته با کنعانی زادگان تماس گرفتند که برای مذاکره و تمدید قراردادش به باشگاه برود، اما این بازیکن تا به امروز حاضر به مذاکره بر سر تمدید قراردادش نشده است.

او در ابتدای فصل هم به دلیل برخی مسائل مالی حاضر نبود در تمرینات تیم شرکت کند و چندمرتبه به باشگاه رفت تا این مشکل مالی حل شود و او با قرمز ها کارش را آغاز کند و حالا هم بحث توافقش با تیم قطری رسانه ای شده است.

در چنین شرایطی روزنامه خبرورزشی در گزارشی به جزئیات پییشنهاد باشگاه الاهلی قطر به مدافع ملی پوش پرسپولیس اشاره کرده است.

بر اساس این گزارش، باشگاه قطری پیشنهادی 1.3 میلیون دلاری به کنعانی زادگان داده که چیزی حدود 30 میلیارد تومان می شود و به همین دلیل مدیران باشگاه پرسپولیس کار سختی برای حفظ او خواهند داشت

گفته می شود باشگاه الاهلی قطر حاضر شده بند فسخ 250 هزار دلاری کنعانی زادگان با پرسپولیس را پرداخت و مدافع ایرانی را جانشین شِین لاوری استرالیایی کند.

هواداران پرسپولیس در واکنش به این خبر از مدافع ملی پوش تیمشان خواسته اند در صورتی که هدفش جدایی از پرسپولیس در پایان فصل است، این موضوع را به اطلاع باشگاه برساند تا آن ها بتوانند در جابجایی تابستانی، یک مدافع جدید جذب کنند و بابت جدایی کنعانی زادگان متضرر نشوند.

فوتبالی

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56322

به "پیشنهاد 30 میلیاردی الاهلی به مدافع پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 30 میلیاردی الاهلی به مدافع پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید