پروازها طبق زمان درج گردیده بر روی بلیت انجام می شوند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی این سازمان گفت: نظر به اینکه مقرر است ساعت رسمی کشور از ساعت 24 امشب 30 شهریور یک ساعت به عقب کشیده گردد ضروری است مسافران پروازهای داخلی و خارجی ضمن تنظیم ساعت خود با ساعت رسمی کشور برنامه های خود را بر أساس زمان درج گردیده در بلیت های هواپیما انجام داده و در فرودگاه ها حضور یابند.

پروازها طبق زمان درج گردیده بر روی بلیت انجام می شوند

به گفته وی، تمام کادرهای پروازی داخلی و خارجی زمان پرواز خود را بر اساس زمان رسمی ایران تنظیم نموده اند و از این رو مسافران باید طبق زمان درج گردیده در بلیت در فرودگاه حاضر باشند.

جعفرزاده ضمن درخواست از روابط عمومی شرکت های هواپیمایی برای اطلاع رسانی تغییر ساعت رسمی کشور و زمان حضور مسافران به فرودگاه، ادامه داد: تمام مقدمات لازم برای مدیریت این پروازها در ایران اجرا شده و مانند تجربه سال های قبل فرودگاه ها مسئله ای در تغییر ساعت پرواز نخواهند داشت.

بر اساس این گزارش، طبق قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب 1386 مجلس شورای اسلامی ساعت رسمی کشور در ساعت 24 امروز پنجشنبه سی ام شهریور یک ساعت به عقب برگردانده می گردد.

ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت 24 روز اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می گردد و در ساعت 24 روز سی ام شهریور به حال سابق برگردانده می گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1170

به "پروازها طبق زمان درج گردیده بر روی بلیت انجام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازها طبق زمان درج گردیده بر روی بلیت انجام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید