پاکستان باز هم خواهان لغو تحریم های ضد ایرانی آمریکا شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سه روز بعد از تاکید نخست وزیر پاکستان بر لزوم لغو تحریم های ایران به منظور یاری به مقابله با ویروس کرونا، شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان بار دیگر خواهان لغو این تحریم ها شد.

پاکستان باز هم خواهان لغو تحریم های ضد ایرانی آمریکا شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در ادامه درخواست های بین المللی برای برداشته شدن تحریم های آمریکا علیه ایران به منظور یاری به مقابله با ویروس کرونا، وزیر خارجه پاکستان در این باره اظهارنظر کرد.

شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان در پیغامی توئیتری اظهارات اخیر نخست وزیر کشورش درباره لزوم لغو تحریم های علیه ایران را تکرار کرد.

او در این پیغام توئیتری نوشت: تمان جامعه بین المللی در حال جنگیرن با یک همه گیری بی سابقه (ویروس کرونا) است. ما به عنوان رهبران (دنیا) باید در برهه ای با این چالش عظیم و سخت باید از خودمان نهایت شفقت را نشان دهیم. در این زمان پرمخاطره، تحریم ها علیه ایران باید برداشته شوند تا با این کار این کشور بتواند از منابعش برای نجات جان گرانبهای انسان ها استفاده کند.

این اظهارنظر وزیر خارجه پاکستان سه روز بعد از مصاحبه عمران خان نخست وزیر این کشور با خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس صورت گرفت که در آن او گفته بود، لغو تحریم ها علیه ایران به مبارزه با ویروس کرونا یاری می نماید.

نخست وزیر پاکستان اضافه نمود: وقت آن رسیده که جامعه بین المللی خواهان خاتمه یافتن تحریم های آمریکا علیه ایران گردد. ایران علی رغم تحریم های فلج کننده اعمال شده توسط دولت ترامپ کوشش نموده با آن مقابله کند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26003

به "پاکستان باز هم خواهان لغو تحریم های ضد ایرانی آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکستان باز هم خواهان لغو تحریم های ضد ایرانی آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید