هشدار نسبت به کلاهبرداری با وعده اعزام به عتبات عالیات

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، هشدار نسبت به کلاهبرداری با وعده اعزام به عتبات عالیات صورت پذیرفت.

هشدار نسبت به کلاهبرداری با وعده اعزام به عتبات عالیات

داستان چیست؟

سرهنگ شهاب امینی در این باره گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزهای کشور عراق، عده ای افراد فرصت طلب با سوء استفاده از موقعیت پیش آمده، اقدام به اخذ مبالغی از بعضی زائران اربعین حسینی نموده و در شرایطی که هیچ گونه اقدامی برای اعزام آنان به عتبات عالیات نمی توانند انجام دهند، زائران را در مبادی خروجی کشور سرگردان می نمایند.

وی با بیان اینکه طبق اعلام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، تمامی پرواز شرکت های هواپیمایی ایرانی و هواپیمایی العراقیه تا اطلاع بعدی از مبدا جمهوری اسلامی ایران به عراق و بالعکس لغو شده، اظهار داشت: طبق قوانین کشور عراق، ورود غیر مجاز تحت هر شرایطی به آن کشور ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی در ادامه به افراد شیاد و فرصت طلب در مورد کلاهبرداری از زائران اربعین حسینی هشدار داد و توضیح داد: پلیس آگاهی در برخورد با این گونه افراد کاملا قاطع و جدی بوده و در اسرع وقت، نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام خواهد نمود.

براساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ امینی همچنین مشتاقان زیارت اربعین حسینی را به پیگیری اخبار از رسانه های معتبر فراخواند و از آنان خواست در مواجهه با این گونه موارد، مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی 110 درمیان بگذارند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: همگردی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41707

به "هشدار نسبت به کلاهبرداری با وعده اعزام به عتبات عالیات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار نسبت به کلاهبرداری با وعده اعزام به عتبات عالیات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید