نخست وزیر اسپانیا خطاب به بازیکنان لالیگا: از 15 اردیبهشت می توانید تمرین کنید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نخست وزیر اسپانیا اعلام کرده ورزشکاران حرفه ای می توانند از 15 اردیبهشت فعالیت خود را به صورت انفرادی آغاز کنند.

نخست وزیر اسپانیا خطاب به بازیکنان لالیگا: از 15 اردیبهشت می توانید تمرین کنید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روز گذشته خبری مبنی بر تعطیلی لیگ فرانسه منتشر شد و بسیاری از علاقه مندان منتظر بودند تا ببینید دیگر کشور ها هم لیگ خود را تعطیل می کنند یا خیر. به همین دلیل پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا گفته: ورزشکاران حرفه ای می توانند از روز 4 می (15 اردیبهشت) به صورت انفرادی تمرینات خود را آغاز کنند. آغاز انفرادی تمرینات به عنوان فاز 0 برنامه دولت برای بازگشت کشور اسپانیا به حالت عادی، شناخته می شود.

پدرو سانچز در ادامه افزود: در صنعت ورزش، بازگشایی مراکز ورزشی با رعایت کردن اصول مراقبتی در دست بررسی است و عادی شدن تمرینات ورزشکاران حرفه ای از فاز یکم مجاز خواهد بود.

گفتنی است فاز دوم مربوط به رویداد های فرهنگی و تجمع بیش از 50 نفر پشت در های بسته است. برگزاری گردهمایی ها تا سقف 400 نفر در فضای آزاد در حالی که مردم نشسته باشند هم مسئله ای ایجاد نخواهد کرد.

به همین دلیل خبری در رسانه ها منتشر شد که نشان می دهد لالیگا برای ادامه لیگ از حالا برنامه ریزی کرده است. پروتکل معین شده از سوی لالیگا شامل آغاز تمرینات انفرادی از 15 اردیبهشت، تمرین در قالب گروه های 6 نفره از 29 اردیبهشت، تمرین در قالب گروه ها 8 نفره از 5 خرداد و تمرین با تیم کامل از 12 خرداد خواهد بود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30767

به "نخست وزیر اسپانیا خطاب به بازیکنان لالیگا: از 15 اردیبهشت می توانید تمرین کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر اسپانیا خطاب به بازیکنان لالیگا: از 15 اردیبهشت می توانید تمرین کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید