مقدسی در گفت و گو با خبرنگاران: بارگیری نهاده های دامی با اختلالاتی روبروست، هشدار نسبت به گرسنه ماندن گاوها

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک مقام مسئول گفت: با وجود فراوانی نهاده های دامی در بنادر، اما بارگیری از سوی کامیون داران انجام نمی گردد.

مقدسی در گفت و گو با خبرنگاران: بارگیری نهاده های دامی با اختلالاتی روبروست، هشدار نسبت به گرسنه ماندن گاوها

ناصر مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت توزیع نهاده های دامی اظهار کرد: با وجود فراوانی نهاده دامی در بنادر،اما بارگیری کالا از سوی کامیون داران انجام نمی گردد چرا که آنها خواهان مبلغ جداگانه پشت بارنامه هستند.

وی اضافه کرد: هم اکنون کامیون داران برای حمل هر کیلو نهاده دامی از بندر امام تا تهران 120 تومان بارنامه رسمی و 780 تومان پشت بارنامه اخذ می نمایند که این امر قیمت تمام شده شیر را به شدت افزایش می دهد.

به گفته مقدسی با وجود نظارت کافی دولت و فراوانی بار در بنادر،قیمت نهاده های دامی نسبت به قبل تغییری نداشته و تنها عدم بارگیری مشکل فعلی دامداران به شمار می رود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه گاوها گرسنه هستند، اعلام کرد: دولت باید برای حل اختلالات حمل و نقل کاری کند چرا که دامداران برای تامین نهاده ها با مسائل جدی روبرو هستند.

وی در انتها درباره آخرین وضعیت توزیع نهاده های دامی از سوی پشتیبانی امور دام توضیح داد: اگرچه مقداری نهاده از سوی پشتیبانی در اختیار تولیدنمایندگان قرار گرفته است، اما میزان آن کافی نیست چرا که پشتیبانی امور دام خود مقداری نهاده خریداری نموده که هم اکنون در بنادر مانده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2136

به "مقدسی در گفت و گو با خبرنگاران: بارگیری نهاده های دامی با اختلالاتی روبروست، هشدار نسبت به گرسنه ماندن گاوها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدسی در گفت و گو با خبرنگاران: بارگیری نهاده های دامی با اختلالاتی روبروست، هشدار نسبت به گرسنه ماندن گاوها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید