لارنس: فلسفه کی روش را خوب می شناسم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، قطعا چند بازیکن مان که در لیگ فوتبال آمریکا و انگلیس حضور دارند را به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.اما دیگر بازیکنان اصلی تیممان همراهمان هستند و با ترکیب اصلی مان در این بازی حضور پیدا خواهیم

لارنس: فلسفه کی روش را خوب می شناسم

به گزارش خبرنگاران ،دنیس لارنس سرمربی تیم ملی ترینیداد و توباگو در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ایران گفت:امیدوارم بازی خوبی را در مقابل تیم ملی ایران داشته باشیم.ایران جزو تیم های خوب آسیا است و در بازی قبلی خود مقابل فوتبال بولیوی نتیجه خوبی گرفته است. ین تیم در جام جهانی نیز حضور داشته و این موضوع کیفیت بالای آنها را نشان می دهد.

او در مورد لیست تیمش گفت:قطعا چند بازیکن مان که در لیگ فوتبال آمریکا و انگلیس حضور دارند را به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.اما دیگر بازیکنان اصلی تیممان همراهمان هستند و با ترکیب اصلی مان در این بازی حضور پیدا خواهیم کرد و هدف ما آمادگی برای کوپا آمریکا است. تیم ایران تیم بزرگی است و ضروری است که ما با ترکیب کاملمان اینجا حضور پیدا کنیم.

لارنس در پاسخ به سوالی راجع به کی روش گفت:کی روش مربی بزرگی است و برای او احترام خاصی قائلم.

او درباره پیشرفت ایران از جام جهانی 2006 آلمان تاکنون هم گفت:فوتبال ایران نسبت به 10 سال گذشته با حضور تکنولوژی و اضافه شدن بازیکنان با کیفیت به تیم ملی پیشرفت خوبی داشته است.حضور بازیکنان ایرانی در لیگ های اروپایی نشان می دهد فوتبال ایران رو به جلو حرکت نموده و شرایط بهتری پیدا نموده است. تیم ایران در جام جهانی 2018 فوتبال خوبی ارائه داد و سعی می نماید رو به جلو بازی کند.ما نسبت به فلسفه فوتبالی که کی روش در ذهن دارد شناخت خوبی داریم.

سرمربی حریف ایران در پاسخ به اینکه آیا بازیکنی در حد و اندازه دوایت یورک در تیم شان دارند یا خیر گفت:مسلما ما در حال حاضر بازیکنی در سطح دوایت یورک در تیم مان نداریم.او فوتبالیست بزرگی بود و در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور داشته است.الان ما کوشش می کنیم تا استعدادهای فوتبال کشورمان را شناسایی کنیم و بازیکنان را به آن سطحی که می خواهیم برسانیم.

3-300

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2449

به "لارنس: فلسفه کی روش را خوب می شناسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لارنس: فلسفه کی روش را خوب می شناسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید