فوتبال دنیا، آنتونیو کونته از فهرست نامزدهای سرمربیگری رئال مادرید خط نخورده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فوتبال دنیا - آنتونیو کونته همچنان برای راهنمایی تیم فوتبال رئال مادرید شانس دارد.

فوتبال دنیا، آنتونیو کونته از فهرست نامزدهای سرمربیگری رئال مادرید خط نخورده است

به گزارش خبرنگاران، نشریه آس اسپانیا مدعی شده است که آنتونیو کونته با وجود عدم توافق با باشگاه رئال مادرید در دور اول مذاکراتش، همچنان جزو گزینه های راهنمایی این تیم است.

کونته در دور نخست مذاکراتش با تیم فوتبال رئال مادرید، چند شرط داشت که شامل قراردادی طولانی مدت، تضمین کاری و خرید دو بازیکن جدید یکی برای مرکز خط دفاعی و دیگری برای نوک خط حمله بود اما باشگاه شروط او را قبول نکرد.

به این ترتیب مذاکرات طرفین به بن بست خورد و باشگاه رئال مادرید مسئولیت راهنمایی تیم را به سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم دوم باشگاه (رئال مادرید کاستیا) سپرد. سولاری اما قرار است به صورت موقت سرمربی کهکشانی ها باشد و این باشگاه همچنان مشغول ارزیابی سایر گزینه هایش است که کونته همچنان در میان آنها واقع شده است.

در واقع طبق گزارش آس با توجه به کمبود گزینه های موجود برای راهنمایی رئال مادرید، این باشگاه فعلاً گزینه بهتری از کونته برای جانشینی خولن لوپتگی ندارد.

شرایط کونته هم برای راهنمایی رئال مادرید ایده آل است. او بعد از اخراج شدن از سرمربیگری چلسی در سرانجام فصل گذشته، بیکار بوده و در مذاکرات اخیرش با این باشگاه توانسته برای فسخ دو جانبه قرارداد فی مابین توافق کند. کونته پذیرفته قید دریافت 10 میلیون یورو حقوق خود تا سرانجام قراردادش در چلسی را بزند و در عوض چلسی هم او را آزاد بگذارد تا راهنمایی رئال مادرید را برعهده بگیرد. جدول رده بندی لالیگا

کونته اما از باشگاه رئال مادرید درخواست حقوق 10 میلیون یورو در هر فصل را داشته در حالی که این باشگاه گفته حاضر به پرداخت بیش از 8 میلیون یورو نیست. اختلاف دیگری که باعث به نتیجه نرسیدن مذاکره او با رئال شد، تفاوت در زمان قرار داد است. باشگاه رئال مادرید فقط تا سرانجام فصل آینده می خواهد با این مرد ایتالیایی قرارداد ببندد اما او خواستار قراردادی طولانی تر شده است (حداقل دو سال و نیمی).

با این حال به نظر می رسد که یک عامل بزرگ دیگر هم در ناهموار شدن مسیر رسیدن کونته به نیمکت رئال مادرید وجود دارد و آن مخالفت برخی از بازیکنان ارشد تیم از جمله کاپیتان سرخیو راموس است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2079

به "فوتبال دنیا، آنتونیو کونته از فهرست نامزدهای سرمربیگری رئال مادرید خط نخورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، آنتونیو کونته از فهرست نامزدهای سرمربیگری رئال مادرید خط نخورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید