طرح ملی همیار گردشگر در کارون اجرا می شود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کارون گفت: طرح ملی همیار گردشگر هم زمان با هفته ملی کودک در شهرستان کارون آغاز به کار می کند.

طرح ملی همیار گردشگر در کارون اجرا می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، حسن ناصر امروز شنبه 14 مهر 97، اظهارکرد: روز یکشنبه 15مهرماه، در دومین روز از هفته ملی کودک که بر اساس روزشمار و طبق اعلام کانون پرورس فکری بچه ها و نوجوانان به عنوان کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی نام گرفته است، طرح همیار گردشگر در شهرستان کارون اجرا می شود.

او ادامه داد: در این مراسم قرار است دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی آموزش لازم را برای راهنمایی مسافران و گردشگران به شهرستان کارون ببینند.

ناصر افزود: سال گذشته نیز تعداد زیادی از دانش آموزان از طرف آموزش و پرورش شهرستان معرفی شدند و آموزش های لازم را دیدند که امیدواریم طی سال جاری بتوانیم تعداد بیشتری از بچه ها و نوجوانان را آموزش دهیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی کارون با بیان این که کلاس های همیار گردشگر هر دوهفته یک بار برگزار خواهد شد، افزود: در این طرح نیازهای گردشگران و موارد لازم برای راهنمایی مسافران آموزش داده می شود تا بچه ها با فرهنگ گردشگری آشنا شده و به تدریج این فرهنگ بیش از پیش نهادینه شود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12201

به "طرح ملی همیار گردشگر در کارون اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ملی همیار گردشگر در کارون اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید