طرح سودان برای بازسازی سازمان امنیت اطلاعات ملی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس شورای حاکمیتی سودان امروز (دوشنبه) از برنامه خارطوم برای بازسازی همه سازمان ها و تجدیدنظر در قوانین آنها به ویژه سازمان امنیت اطلاعات ملی اطلاع داد.

طرح سودان برای بازسازی سازمان امنیت اطلاعات ملی

به گزارش خبرنگاران، عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیتی سودان در گفت وگوی ویژه با سایت اسکای نیوز اظهار داشت، اقدامات برای حذف نام سودان از لیست های تروریستی انجام خواهد شد. او گفت، بازسازی همه سازمان ها و تجدیدنظر در قوانین آنها به ویژه سازمان امنیت اطلاعات ملی آغاز شده است.

البرهان یک روز پس از اعلام تشکیل دولت انتقالی سودان به ریاست عبدالله حمدوک اضافه کرد: همه در دولت و شورای حاکمیت برای تحقق آرمان های مردم سودان در دولت دموکراتیک کوشش می نمایند.

این مسؤول نظامی ارشد با بیان اینکه مردم سودان در انتظار برقراری عدالت و برابری در کشور هستند ادامه داد، به محض تشکیل دولت مدنی و انجام تغییرات، نگاه جامعه بین الملل به سودان آغاز به تغییر کرد و مرحله آینده نیز شاهد فضای باز گسترده تری خواهد بود.

او درباره مذاکرات جهت برقراری صلح گفت، همه طرف های مسلح سودان خواهان برقراری صلح هستند و مقامات با جنبش های مسلحانه تفاهم دارند. البرهان گفت، شورای حاکمیتی و دولت می توانند در مرحله انتقالی نقش قانونگذاری را ایفا نمایند.

دولت انتقالی سودان به ریاست عبدالله حمدوک یکشنبه در برابر رئیس دادگستری و شورای حاکمیتی سوگند یاد کرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12972

به "طرح سودان برای بازسازی سازمان امنیت اطلاعات ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح سودان برای بازسازی سازمان امنیت اطلاعات ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید