طباطبایی: عملکرد خوب شاهین طبع, دلیل تمدید قراردادش بود، پروتکل های پیشنهادی ما به تصویب وزارت بهداشت رسید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: عملکرد خوب شاهین طبع و تیم ملی در 2 سال گذشته و کسب سهمیه المپیک به عنوان بهترین تیم آسیایی از دلایل کمیته فنی برای تمدید همکاری با این مربی تا خاتمه المپیک بود.

طباطبایی: عملکرد خوب شاهین طبع, دلیل تمدید قراردادش بود، پروتکل های پیشنهادی ما به تصویب وزارت بهداشت رسید

رامین طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص تمدید فعالیت سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال، صبح امروز (سه شنبه) برگزار گردید که تصمیم گیری در خصوص سرمربی تیم ملی، یکی از دستور های جلسه ما بود. اعضای کمیته فنی در این نشست به اتفاق آرا به ادامه فعالیت مهران شاهین طبع به عنوان سرمربی تیم ملی تا خاتمه المپیک توکیو رأی دادند.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: عملکرد خوب شاهین طبع و تیم ملی در 2 سال گذشته و کسب سهمیه المپیک به عنوان بهترین تیم آسیایی از دلایل کمیته فنی برای تمدید همکاری با این مربی تا خاتمه المپیک بود.

طباطبایی توضیح داد: قرارداد و توافق ما با شاهین طبع تا خاتمه المپیک 2020 بود ولی با تعویق المپیک به دلیل گسترش کرونا، این فرصت به کمیته فنی داده شد تا نظرش را مورد تیم ملی و سرمربی آن اعلام کند. کمیته فنی حق دارد به همه مسائل ورود کند و نظر بدهد.

او در خاتمه در خصوص لیگ برگزاری لیگ برتر بسکتبال گفت: پروتکل های پیشنهادی ما به تصویب وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا رسیده و مرحلعه رفت لیگ و به احتمال زیاد، مرحله برگشت آن به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد. در خصوص مرجله پلی آف، بعداً تصمیم گیری خواهد شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41406

به "طباطبایی: عملکرد خوب شاهین طبع, دلیل تمدید قراردادش بود، پروتکل های پیشنهادی ما به تصویب وزارت بهداشت رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: عملکرد خوب شاهین طبع, دلیل تمدید قراردادش بود، پروتکل های پیشنهادی ما به تصویب وزارت بهداشت رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید