شادی بعد از گل آل کثیر و مغانلو در آغوش سید جلال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سید جلال حسینی باز هم در ملاقات با گوا نماینده هند در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرد تا در آستانه 40 سالگی به درخشش خود ادامه دهد.

شادی بعد از گل آل کثیر و مغانلو در آغوش سید جلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سید جلال حسینی که در بازی های لیگ برتر به یکی از گلزن ترین بازیکنان پرسپولیس تبدیل شده است به طوری که بیش از مهاجمان این تیم توپ را وارد دروازه حریفان نموده است در ملاقات با گوا نیز همانند تقابل با الوحده دروازه تیم هندی را باز کرد تا دومین گل آسیایی خود را در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند.

پس از اینکه پرسپولیس روی یک غفلت دروازه خود را مقابل گوا باز شده دید به حملات پی در پی و منظم دست زد که یکی از این حملات به پنالتی به سود پرسپولیس ختم شد. این پنالتی توسط ترابی به گل تبدیل شد تا شوک وارده به پرسپولیس چند دقیقه بیشتر دوام نداشته باشد.

چند دقیقه بعد از این گل، این بار ارسال از روی نقطه کرنر در سمت چپ به مهدی ترابی رسید و او با سانتری تماشایی سیدجلال حسینی را در موقعیت گلزنی قرار داد. کاپیتان پرسپولیس با پرشی فوق العاده و ضربه ای دقیق برای دومین بار دروازه سینگ را گشود تا پرسپولیس در دقیقه 25 از حریف پیش بیفتد.

لحظه گل سید جلال حسینی و شادی پس از آن را در تصاویر زیر ببنیید:

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55671

به "شادی بعد از گل آل کثیر و مغانلو در آغوش سید جلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادی بعد از گل آل کثیر و مغانلو در آغوش سید جلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید