سینما در تسخیر غول های تئاتر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محسن تنابنده، نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، پانته آ بهرام و هوتن صبور هفت چهره مهم تئاتر هستند که این روزها حسابی در سینما کارشان رونق گرفته و یکی از چند گزینه شاخص فیلمسازها برای بازی در آثارشان هستند. هفت صبح به موقعیت کنونی و راستا بازیگری چهره های تئاتری این گزارش که هر یک در سینما با یک یا دو فیلم حضور دارند، اشاره نموده است.

سینما در تسخیر غول های تئاتر

محسن تنابنده بعد از استشهادی برای خدا و هفت دقیقه تا پاییز، سال 89 فیلمنامه ندارها را نوشت و با بازی در سن پترزبورگ پیروزیت زیادی به دست آورد. اوج کار تنابنده، مجموعه پرمخاطب پایتخت بود که به یکی از بهترین سریال های تلویزیونی ایران تبدیل شد. از بین تئاترهایی که وارد سینما شدند، او از لحاظ کسب سیمرغ بلورین رکوردار است.

نوید محمدزاده از سال 92 به شکل جدی وارد سینما شد. او از آن سال تاکنون رکوردی عجیب از خودش به لحاظ سیمرغ و نامزدی سیمرغ جا گذاشت. از سال 93 تا 97 ده فیلم فیلم بازی کرد که اکثر آن ها جز آثار پیروز سینما بودند و جوایز زیادی کسب کردند.

سحر دولتشاهی اولین کار تصویری خود را سال 84 با چهارشنبه سوری آغاز کرد و سال 90 برای اولین بار به خاطر بازی در طلا و مس نامزد سیمرغ شد. نقطه عطف اصلی کارنامه اش نقش کوتاه عصر یخبندان است. دولتشاهی بعد از این فیلم حسابی پر کار شد و از سال 93 تا 97 یازده فیلم بازی کرد. او در حال حاضر مشغول بازی در سریال قورباغه است.

شبنم مقدمی اولین بار بازیش در سریال زیر تیغ مورد توجه نهاده شد، اما بازی در فیلم فرزند خاک نقطه عطف کارنامه بازیگری اش شد. او همزمان با سینما، فعالیتش را در تلویزیون و نمایش خانگی ادامه داد. در حال حاضر هم بازی در هیولا یکی از عوامل پیروزیت این سریال به حساب می آید.

نقش حبیب لیسانسه ها نقطه عطف ورود هوتن صبور به عرصه تصویر بود. او جایزه بهترین بازیگر مرد کمدی را برای این سریال از جشن حافظ دریافت کرد. صبور در شبی که ماه کامل شد تحسین مخاطبان و منتقدان را برانگیخت و بسیار مورد توجه نهاده شد.

امیر جعفری دیگر چهره مطرح این فهرست است که با درخشش در نمایش های دل سگ، شکلک، کاغذ پاره ها حالا صندلی مستحکمی در عرصه سینما دارد. او نخستین بار با حضور در سریال بدون توضیح مطرح شد و به زودی کمدی زیر نظر با بازی او در سینماها اکران می گردد.

منبع: اینستاگرام فیلم نیوز

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: همگردی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12816

به "سینما در تسخیر غول های تئاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینما در تسخیر غول های تئاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید