ستاره سوم پیشکش به استقلال زمین تمرین بدهید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تعطیلی بدهنگام فوتبال و داغ شدن هشتگ هایی با مضمون کرونا هم باعث نشده تبعات مسائل اقتصادی استقلال فراموش گردد...

ستاره سوم پیشکش به استقلال زمین تمرین بدهید

علی مغانی ، تعطیلی بدهنگام فوتبال و داغ شدن هشتگ هایی با مضمون کرونا هم باعث نشده تبعات مسائل اقتصادی استقلال فراموش گردد. موعد سررسید بدهی های خارجی نزدیک شده، نیکولای بودروف که فقط چندماهی میهمان آبی ها بود به خاطر دریافت نکردن حقوقش، تهدید نموده قراردادش را یکطرفه فسخ می نماید که در این صورت به زودی به لیست طلبکاران خارجی استقلال اضافه می گردد.

دیاباته و میلیچ هم هنوز پولی نگرفته اند و طرفداران نگران هستند که مبادا این دو خارجی مؤثر را از دست بدهند. شرکت اپراتور تلفن همراه که حامی اقتصادی استقلال است، اعلام نموده که نه تنها به باشگاه بدهکار نیست بلکه بخشی از تعهدات سال آینده را هم پرداخت نموده.

اما وسط همه این ماجراها، علی فتح الله زاده که فقط 3 هفته در پست مدیرعاملی دوام آورد، مصاحبه ای نموده و گفته به ناصر حجازی و طرفداران قول ستاره سوم را داده ام و روزی برمی گردم و این قول را عملی می کنم

او تا همین چند روز پیش مدیرعامل استقلال بود و برای مسائل ریز و درشت این تیم هیچ راهکاری نداشت و به محض اینکه فهمید باشگاه در چه شرایط نامساعدی واقع شده است، فراموش کرد که چقدر شوق رسیدن دوباره به صندلی مدیریت استقلال را داشت و بی سر و صدا کنار رفت. اما فتح الله زاده عادت قدیمی وعده دادن را هیچ وقت فراموش نمی نماید.

او که مدیران قبلی را به نابلدی و بی تجربگی متهم می کرد، بی هیچ تأثیر مثبتی صندلی مدیریت را کوتاه تر از همواره واگذار کرد اما حاضر نیست ماندن در صندلی مدیر بالقوه را از دست بدهد.

برای هواداری که از آشفتگی و نابسامانی های پرشمار استقلال در این فصل دلزده شده، هیچ وعده ای شیرین تر از قهرمانی در آسیا نیست. وعده هایی از جنس وعده های فتح الله زاده، با این همه خوشبینی افراطی و نادیده دریافت شرایط فعلی استقلال، البته دیگر شوقی را برانگیخته نمی نماید. او متوجه گذشت زمان و تغییر مناسبات نیست و همچنان در دهه هفتاد سیر می نماید.

تیمی که مربی موفقش را به خاطر ناتوانی در پرداخت حقوق از دست داده، بازیکنان مؤثرش را در خطر جدایی می بیند، در مقاطع حساسی از فصل زمین تمرین درست و حسابی نداشته و حتی توان پرداخت مبلغ ناچیز به پیمانکار زمین تمرینی را نداشته، شش سال قهرمان لیگ نشده و هیچ هفته ای نبوده که بدون حاشیه سپری کند، اولویت های فوری تری در پیش دارد و چرا باید به وعده کسب ستاره سوم دلخوش باشد؟ استقلال در شرایط فعلی به مدیرانی نیاز دارد که بدون افتادن در دام پوپولیسم، به مسائل امروز این تیم نگاهی واقع بینانه داشته باشند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27377

به "ستاره سوم پیشکش به استقلال زمین تمرین بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره سوم پیشکش به استقلال زمین تمرین بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید