سالن زیبایی کاشت ناخن؛ منشا اصلی شیوع کرونا در کالیفرنیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک مقام مسئول در ایالت کالیفرنیا، منشا شیوع ویروس کرونا را در این ایالت یک سالن زیبایی ناخن گفت.

سالن زیبایی کاشت ناخن؛ منشا اصلی شیوع کرونا در کالیفرنیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، هنگامی که از یکی از مقامات ایالت کالیفرنیای آمریکا درباره بازگشایی سالن های زیبایی به عنوان آخرین مشاغل مجاز سوال شد، منبع اصلی شیوع ویروس کرونا در این ایالت فاش شد. این مقام مسئول اولین مورد مشاهده شده از ابتلای به کوویدـ19 را در یک سالن زیبایی کاشت ناخن اعلام کرد.

او با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن های زیبایی تاکید کرد: متاسفانه با وجود انجام اقدامات بهداشتی در آرایشگاه ها از قبیل استفاده از ماسک و دستکش به این نتیجه رسیدیم که اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در این سالن ها رخ داده است. این امر باعث تشدید نگرانی ها در خصوص گسترش شیوع این ویروس شده است.

به گفته این مقام مسئول، هنوز تعیین نیست این موضوع در کدام سالن رخ داده است و تا به امروز افراد زیادی در این مدت برای انجام اقدامات زیبایی ناخن به سالن های مربوطه مراجعه کرده اند. در میان ایالات آمریکا، کالیفرنیا با 63 هزار 699 مورد ابتلا و 2611 فوتی بالاترین آمار ابتلا به کوویدـ19 را داشته است.

ایالات متحده آمریکا در حال حاضر با داشتن 1.3 میلیون مورد تاییدشده یعنی حدود یک سوم از کل جهان به مرکز اورژانس جهانی بهداشت تبدیل شده است.

در اوایل ماه فوریه نخستین مرگ ناشی از ویروس کرونای این کشور در کالیفرنیا ثبت شد سپس به نیویورک و سایر ایالات منتقل شد در حالی که به دلیل فشارهای اقتصادی در این کشور، تعدادی از ایالت ها با وجود اوج گیری شیوع ویروس، محدودیت های قرنطینه را لغو کرده اند.

کالیفرنیا وارد فاز دوم بازگشایی تدریجی خود شده است که براساس آن، تولیدات غیرضروری و خرده فروشی ها شروع به کار کرده اند و مهدکودک ها فعالیت های خود را از سر گرفته اند.

در صورت امکانپذیر نبودن دورکاری، دفاتر مجاز به بازگشایی مجدد با رعایت اقدامات احتیاطی اجتماعی و بهداشتی اند. با این حال سالن های ناخن و مو، سالن های ورزشی و سینما که به نظر خطرناک ترند، اجازه ندارند تا شروع فاز سوم فعالیت خود را از سر بگیرند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31353

به "سالن زیبایی کاشت ناخن؛ منشا اصلی شیوع کرونا در کالیفرنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالن زیبایی کاشت ناخن؛ منشا اصلی شیوع کرونا در کالیفرنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید