دوژاریک: سازمان ملل توان یاری رسانی به تیگرای را ندارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت این سازمان به سبب وجود درگیری ها و عدم موافقت مقامات اتیوپی هنوز نتوانسته است وارد منطقه عبای عدی در منطقه تیگرای گردد.

دوژاریک: سازمان ملل توان یاری رسانی به تیگرای را ندارد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سرگرمی و بازی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از تلویزیون الجزیره، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل بیان نمود این سازمان به سبب وجود درگیری ها و عدم موافقت مقامات اتیوپی هنوز نتوانسته است وارد منطقه عبای عدی در منطقه تیگرای گردد.

استفان دوژاریک افزود این منطقه روز بیست و سوم ژوئن هدف حمله هوایی نهاده شد.

وی به سازمان پزشکان بدون مرز که سه تن از کارکنان آن در منطقه تیگرای کشته شدند تسلیت گفت.

دوژاریک گفت: مسئله فقط گرفتن اجازه نیست بلکه درگیری های شدید در منطقه همچنان ادامه دارد؛ بنابراین مسئله از ابعاد مختلف غیرقابل قبول است. ما باید وارد منطقه شویم تا اوضاع را ارزیابی و یاری های مورد احتیاج را تامین کنیم. نمی توانیم حملات به نیرو های فعال در حوزه های انسانی را با قدرت و شدت کافی محکوم کنیم. این افراد در بسیاری از اوقات هدف حمله قرار می گیرند. بیم آن داریم که این حملات برای ترساندن آن ها باشد. این کار باعث می گردد مردم از یاری هایی که به آن ها احتیاج دارند محروم شوند. به همکاران در سازمان پزشکان بدون مرز تسلیت می گوییم.

گفته می گردد در اثر درگیری های نظامی در منطقه تیگرای تا کنون هزاران نفر کشته شده اند و تقریباً 44 هزار نفر هم به کشور همسایه خود سودان پناهنده شده اند. جبهه آزادیبخش تیگرای به سبب سال ها درگیری و نبرد در مرز با اریتره دارای امکانات نظامی و تجربه جنگی است.

میانجی گری نهاد های بین المللی مانند سازمان ملل متحد و اتحادیه آفریقا برای حل و فصل این مساله هم از سوی هیچ یک از دو طرف پذیرفته نشده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60256

به "دوژاریک: سازمان ملل توان یاری رسانی به تیگرای را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوژاریک: سازمان ملل توان یاری رسانی به تیگرای را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید