درخشش مخترعان اسفراینی در مسابقات جهانی نوآوری حوزه کرونا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مخترعان اسفراینی توانستند در مسابقات جهانی نوآوری 2020 که به صورت آنلاین در کشور های رومانی، لهستان و ترکیه برگزار گردید، چندین مقام برتر را از آن خود نمایند.

درخشش مخترعان اسفراینی در مسابقات جهانی نوآوری حوزه کرونا

امیر عباس محمد کوشکی، سرپرست تیم مخترعان ایران در مسابقات جهانی نوآوری 2020 در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران، گفت: مسابقات اختراعات و نوآوری جهانی 2020 در کشور رومانی، لهستان و ترکیه سال جاری در حوزه کرونا به شکل آنلاین برگزار گردید.

سرپرست تیم مخترعین ایران در این رقابت ها توضیح داد: هم اکنون یک بحران جدی و عظیم جهان را فراگرفته و ویروس کرونا امروز زندگی انسان های روی کره زمین را با خطر جدی رو به رو نموده است.

وی با بیان اینکه نوآوری ها و اختراعات و پژوهش های نوین یکی از اصلی ترین راه ها برای پیشگیری و رفع کردن این بحران (ویروس کرونا) می باشد، اضافه نمود: سازمان ها و دانشگاه های معتبر جهانی با برگزاری مسابقات و چالش ها به دنبال راهکار های نوآورانه برای یاری به مردم جهان هستند.

محمدی کوشکی در ادامه گفت: نماینده های علمی ایران در این مسابقات مهم توانستند رتبه های ارزشمندی را کسب نمایند.

این نخبه اسفراینی با اشاره به اسامی اعضای این تیم توضیح داد: مبینا قزی و آریانا نوری از شهرستان اسفراین توانستند در مسابقات آنلاین جهانی لهستان مدال نقره و جایزه ویژه مسابقات رومانی و همچنین جایزه عظیم اختراعات و نوآوری های کرونا در ترکیه را کسب نمایند.

وی اضافه نمود: برای اولین بار تیم ایران در چالش جهانی نوآوری ام ای تی آمریکا پذیرش شد و نوآوری ایرانی ها روی سایت این دانشگاه چاپ شد.

کوشکی در خاتمه گفت: خانم ها مبینا قزی و آریانا نوری پیروز به کسب لقب INV از سوی فدراسیون مخترعین جهانی از دفتر سوئیس شدند و نوآوری خانم فاطمه ابراهیمی مفرد در سایت نوآوری های سازمان ملل متحد چاپ شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41940

به "درخشش مخترعان اسفراینی در مسابقات جهانی نوآوری حوزه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش مخترعان اسفراینی در مسابقات جهانی نوآوری حوزه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید