خبرنگاران نمایشگاه هنری مجازی برای مقابله با کرونا در تبریز برپا می شود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تبریز- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت : نمایشگاه مجازی آثار هنرمندان این استان برای مقابله با بیماری کرونا در تبریز برپا می شود.

خبرنگاران نمایشگاه هنری مجازی برای مقابله با کرونا در تبریز برپا می شود

محمد محمدپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: با هدف مشارکت و همراهی هنرمندان آذربایجان شرقی برای پیشگیری، آموزش، آگاه سازی و امید بخشی به جامعه برای مقابله با ویروس کرونا در 11 بخش، نمایشگاه مجازی آثار هنرمندان استان برپا می شود.

وی اضافه کرد: تیتر، پوستر، تصویرسازی، کاریکاتور، خوشنویسی، شعر و قطعات ادبی، نقاشی، موشن گرافی، انیمیشن، عکس و کلیپ بخش های تعیین شده برای نمایش آثار در نمایشگاه آثار مجازی هنرمندان استان است که از پس فردا به صورت رسمی آغاز می شود.

محمدپور ادامه داد: بهار امسال به خاطر تلاش برای شکست کرونا، بهار همدلی لقب گرفته و بر این اساس انجمن های فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی در قالب پویش هنرمندان استان جهت برگزاری این نمایشگاه هنری مشارکت فعال خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه پویش در خانه بمانید مورد حمایت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان نیز واقع شده است، تاکید کرد: بر این اساس این جشنواره به صورت مجازی برگزار و ارسال و تولید آثار نیز بدون خروج از خانه به صورت مجازی ارایه و به نمایش در می آید.

محمد پور ادامه داد: هنرمندان و علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه می توانند آثار خود را پس از تعیین کردن بخش مورد نظر به نشانی الکترونیکی [email protected] یا به شناسه coronatbz@ در پیام رسان های بله و ایتا ارسال کنند.

وی با بیان اینکه محدویتی برای شرکت در این نمایشگاه مجازی وجود ندارد، یادآوری کرد: شرکت کنندگان می توانند از اکنون آثار خود را حداکثر تا 6 اثر در هر بخش به جشنواره ارسال کنند.

محمد پور اضافه کرد: این نمایشگاه پس از آغاز رسمی به صورت مستمر به روز رسانی خواهد شد و تا زمان کنترل و مهار بیماری کرونا در نشانی www.instagram.com/corona.tbz ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تماس بگیرند، یادآور شد: اختتامیه معرفی آثار برتر سال آینده برگزار می شود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 24615

به "خبرنگاران نمایشگاه هنری مجازی برای مقابله با کرونا در تبریز برپا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایشگاه هنری مجازی برای مقابله با کرونا در تبریز برپا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید