خبرنگاران فجر شهید سپاسی شیراز مقابل تیم خوشه طلایی ساوه متوقف شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شیراز-خبرنگاران- تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در نخستین هفته از مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور مقابل تیم خوشه طلایی ساوه با نتیجه مساوی متوقف شد.

خبرنگاران فجر شهید سپاسی شیراز مقابل تیم خوشه طلایی ساوه متوقف شد

به گزارش خبرنگاران در این ملاقات که عصر یکشنبه در استادیوم پارس شیراز و در یک هوای بارانی وزمین لغزنده برگزار گردید هر دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

نیمه نخست این ملاقات هر 2 تیم بازی متعادلی را انجام دادند و لغزندگی بخشی از زمین استادیوم نیز برروی کیفیت بازی تاثیر نامطلوبی گذاشته بود و همین امر نیز در گلی که میزبان دریافت کرد بی تاثیر نبود .

در دقیقه 39 بازی با اشتباه بازیکن تیم فجر در میانه میدان که به زمین بر خورد کرد توپ به حسین دوستدار بازیکن تیم خوشه طلایی ساوه رسید و این بازیکن اقدام به شوت زنی کرد که در بین راه توپ به مدافع فجر برخورد کرد و تغییر جهت داد و تبدیل به گل اول بازی شد.

در دقایق سرانجامی بازی با وجود کوشش بازیکنان فجر برای جبران گل اتفاقی رخ نداد و نیمه نخست با یک گل به سود میهمان سرانجام یافت .

در نیمه دوم نیز تیم فجر برای جبران گل خورده کوشش خوبی را انجام داد اگر چه تیم میهمان هم خوب بازی کرد .

سر انجام در دقیقه 90 احسان الوان زاده با ضربه دقیق تور دروازه میهمان را به لرزه در آورد تا بازی مساوی گردد و فجریها بازی باخته را با مساوی عوض کردند .

داور این ملاقات احسان الوان زاده و ابوالفضل علایی از تیم فجرشهید سپاسی و همچنین حسین دوستدار و نعیما سید حسنی از تیم خوشه طلای با کارت زرد جریمه کرد .

قشقایی شیراز تیم ملوان قوی سپید انزلی را شکست داد

همچنین در استادیوم شهدای نوشهر تیم شهدای قشقایی شیراز به مصاف تیم ملوان قوی سپید انزلی که از انجام بازی خانگی محروم بود ، رفت و این تیم را شکست داد و به سه امتیاز شیرین دست یافت .

در دقیقه 90 بازی علی درخشان مهاجم تیم قشقایی از اشتباه مدافع تیم ملوان سود برد و با یک ضربه خوب گل فزونی تیمش را به ثمر رساند تا قشقایی ها با دست پر از شمال بازگردند و دست به کار بزرگی بزنند.

بدین ترتیب دقیقه 90 برای شیرازی ها در نخستین هفته خوش یمن بود زیرا فجریها در این دقیقه گل مساوی را زدند و قشقایی ها هم در این دقیقه گل فزونی به ثمر رساندند.

با سرانجام یافتن هفته نخست تیم قشقایی در رده چهارم جدول ایستاد و تیم فجر شهید سپاسی هم نهم شد، تیم خیبر خرم اباد در صدر ایستاد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، 18 تیم شرکت دارند که پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45856

به "خبرنگاران فجر شهید سپاسی شیراز مقابل تیم خوشه طلایی ساوه متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فجر شهید سپاسی شیراز مقابل تیم خوشه طلایی ساوه متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید