حمایت مدیریت شهری از پروژه هایی که بهسازی بافت های تاریخی را به همراه دارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شهردار تهران با تاکید بر لزوم حفظ ارزش های فرهنگی و تاریخی در شهر تهران گفت: مدیریت شهری از پروژه هایی که بهسازی ارزش های فرهنگی و تاریخی را به همراه دارد، حمایت می نماید.

حمایت مدیریت شهری از پروژه هایی که بهسازی بافت های تاریخی را به همراه دارد

ایسنا نوشت: پیروز حناچی در مراسم افتتاح نخستین بوتیک هتل کشور در شهر تهران گفت: هتلی که امروز افتتاح شد از جنبه های مختلفی با سایر هتل هایی که در کشور ساخته شده، متفاوت است. در حقیقت کوچه ای که این هتل در آن قرار گرفته است منحصر به فرد است چراکه تمامی ساختمان ها به صورت قرینه در آن ساخته شده است.

وی اضافه نمود: این پروژه توسط بخش خصوصی اجرایی شده و شهرداری نیز از آن حمایت نموده است. در حقیقت مدیریت شهری اگر سرمایه گذاری در بخش های واجد شرایط انجام گردد قطعاً از آن پروژه ها حمایت می نماید.

شهردار تهران ادامه داد: با اجرای چنین پروژه هایی بافت های ارزشمند در شهر حفظ می شوند و علاوه بر مالکینی که از اجرای این پروژه ها سود می برند همه مردم از فواید آن بهره مند می شوند. به این ترتیب می توانیم قدری به بهسازی بافت های ارزشمند فرهنگی و تاریخی در شهر تهران بپردازیم. خانه ای که این هتل در آن احداث شده توسط نسل اول معماران ساخته شده است. در تمامی جهان با اجرای چنین پروژه هایی سعی می نمایند بافت های ارزشمند فرهنگی و تاریخی خود را حفظ نمایند و جاذبه های فرهنگی ایجاد نمایند. قطعاً این هتل می تواند برای گردشگرانی که به تهران می آیند جذاب باشد.

وی تاکید نمود: سیاست شهرداری این است که با حمایت از چنین پروژه هایی، آنها را به عنوان یک الگو قرار دهد تا به این ترتیب علاوه بر وارد شدن ضایعه کمتر به بافت های تاریخی و حفظ محیط زیست، توسعه مالی را نیز داشته باشد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4504

به "حمایت مدیریت شهری از پروژه هایی که بهسازی بافت های تاریخی را به همراه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مدیریت شهری از پروژه هایی که بهسازی بافت های تاریخی را به همراه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید