حمایت مجلس از طرح های توسعه قوای محرکه ایران خودرو

به گزارش مجله یک کامپیوتر، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی از طرح های بومی سازی ایران خودرو به خصوص تولیدمحصولات مطابق با ذائقه مصرف کنندگان با قوای محرکه جدید درراستای کاهش وابستگی ، ایجاد فرصت شغلی و صرفه جویی ارزی حمایت می نماید.

حمایت مجلس از طرح های توسعه قوای محرکه ایران خودرو

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از تسنیم؛ سید جواد حسینی کیا گفت: مجلس شورای اسلامی از طرح های بومی سازی ایران خودرو به خصوص فراوری محصولات مطابق با ذائقه مصرف کنندگان با قوای محرکه جدید در راستای کاهش وابستگی ، ایجاد فرصت شغلی و صرفه جویی ارزی حمایت می نماید.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: طراحی و فراورینخستین گیربکس شش دنده با دانش فنی بومی در شرایط سخت تحریمی گامی در جهت تحقق اقتصادمقاومتی است و اقدامی نوآورانه درصنعت خودروی کشور محسوب می گردد .

وی اضافه نمود: با روحیه نوآوری و خلاقیت موجود درایران خودرو و نهادینه شدن نهضت داخلی سازی قطعات ، تحریم ها هیچ اثری درصنعت خودروی کشور ندارد.

حسینی کیا گفت: حمایت از فراوریکنندگان داخلی درسال جهش فراوری برای بومی سازی فراوری ، توسعه صادرات و استفاده از توان شرکت های دانش بنیان دراولویت مجلس قرار گرفته است .

نماینده مردم سنقرو کلیائی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صنعت قطعه سازی کشور رشد مناسبی داشته است، گفت: فراوری قطعات حساس و استراتژیک در داخل کشور همگام با تکنولوژی برتر روز جهان نشان دهنده پیشرفت صنعت قطعه سازی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن کشور با تاکید بر اینکه خودروسازان باید با فراوریپلتفرم های خودرو روز جهان با همراهی قطعه سازان انتظارات مردم را برآورده سازند، اظهار کرد: صنعت قطعه سازی به واسطه تاکید بر فراوری داخلی در سال جهش فراوری باعث اشتغال هزاران نفر در شرایط نابسامان مالی حال حاضر شده و این از برکات خودباوری و تعهد در کشور است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 44090

به "حمایت مجلس از طرح های توسعه قوای محرکه ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مجلس از طرح های توسعه قوای محرکه ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید