حاجی پور: نیمکت استقلال فرزندان باشگاه را می بلعد ، امیدوارم فکری به سرنوشت قبلی ها دچار نشود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نیمکت استقلال بی رحم است و فرزندان خودش را می بلعد و امیدوارم فکری به سرنوشت منصوریان و مجیدی دچار نشود.

حاجی پور: نیمکت استقلال فرزندان باشگاه را می بلعد ، امیدوارم فکری به سرنوشت قبلی ها دچار نشود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، افشین حاجی پور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط این تیم گفت: خیلی دوست دارم به این تیم خوشبین باشم، اما شرایط به گونه ای نیست که منِ پیشکسوت به فصل بیستم خوشبین باشم. این برداشت من از شرایط کنونی ورزش و فوتبال کشور است.

وی افزود: محمود فکری مربی خوبی است و قبل از استقلال هم هرکجا بوده عملکرد مثبتی داشته است. اما شرایط این تیم با بقیه تیم ها تفاوت دارد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال در سال های گذشته هم بار ها تا مرز موفقیت رفت. اما هربار به مرز خوشبختی رسید جایی بالاتر از زمین فوتبال ترمز این تیم کشیده شد تا از این مرز عبور نکند.

وی ادامه داد: نگاهی گذرا به شرایط سه، چهار فصل اخیر این تیم نشان می دهد این تیم همواره در مقاطع حساس مثل پیش فصل با مشکلاتی روبرو بوده است. هر سال در این ایام این تیم یا مربی ندارد، یا مدیر ندارد، یا پول و یا دیگر ابزار موفقیت را. سال جاری هم دیدیم که در فاصله کمتر از یک ماه برای این تیم مربی انتخاب شد و هنوز هم تیم فاقد مدیرعامل است.

حاجی پور اعلام نمود: نیمکت استقلال بسیار بی رحم است و این نیمکت فرزندان خود باشگاه را می بلعد. نیمکت بی رحم استقلال به اسم ها نگاه نمی کند و حتی نفرات محبوبی مثل علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی هم با این حجم از محبوبیت قربانی این نیمکت بی رحم شدند. امیدوارم فکری سال جاری به سرنوشت منصوریان و مجیدی دچار نشود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42435

به "حاجی پور: نیمکت استقلال فرزندان باشگاه را می بلعد ، امیدوارم فکری به سرنوشت قبلی ها دچار نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی پور: نیمکت استقلال فرزندان باشگاه را می بلعد ، امیدوارم فکری به سرنوشت قبلی ها دچار نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید