تورهای فوق العاده تابستان فرانسه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پاریس، پایتخت کشور فرانسه بزرگترین شهر اقتصادی اروپا و یکی از شهرهای پرطرفداری است که در قلب قاره سبز واقع شده است.

تورهای فوق العاده تابستان فرانسه

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، پاریس علاوه بر این که پایتخت فرانسه است، پایتخت هنر، مد، غذا و ادبیات جهان نیز به شمار می آید. موزه ها، معماری و گالری های این آن شهرتی جهانی دارند. رستوران های پاریس و کافه های دنج و راحت آن مکانی مناسب برای لذت بردن از غذاهای لذیذ و قهوه های معروف آن هستند. جاذبه های بیشمار فرانسه سفری به یادماندنی را برای شما به ارمغان می آورد. خبرنگاران برای سفر به این شهر رویایی 6 تور تابستانه را معرفی می کند.

7 شب اقامت در هتل رنسانس به همراه برنامه مهیج

آژانس مسافرتی آساره آسمان آبی تور 7 شب را برای فرانسه در نظر گرفته که از 11 مرداد تا 18 مرداد برنامه ریزی شده است. این آژانس مسافرتی نیز همچون سایر آژانس ها قیمت تورها را به شکل ترکیبی اعلام کرده است. هزینه این تور 5 میلیون و 990 هزار تومان به همراه هزار یورو است. برنامه این تور به این شرح است: روز اول :حضور در فرودگاه امام خمینی جهت پرواز به پاریس، انتقال به هتل. روز دوم: گشت شهری پاریس. روز سوم: وقت آزاد-تور انتخابی بازدید از موزه لوور و قایق سواری بر روی رودخانه سن. روز چهارم: وقت آزاد - استفاده از تور انتخابی بروکسل. روز پنجم: وقت آزاد -تور انتخابی دیزنی لند. روز ششم: وقت آزاد - تور انتخابی کاخ ورسای. روز هفتم: وقت آزاد. روز هشتم که روز انتهای است به سمت فرودگاه برای پرواز به تهران حرکت می کنید.

4 روز اقامت در هتل 4 ستاره پاریس

آژانس مسافرتی پلیکان پرواز آسیا برای انتها مرداد تور فرانسه را به صورت ترکیبی(ریال+یورو) معرفی کرده است. در میان سایر تورهای فرانسه این تور ارزان تر به نظر می رسد. دو هتل در این پکیج به چشم می خورد. 3 شب اقامت در هتل 4 ستاره نووتل در این تور 4 میلیون و 990 هزار تومان بعلاوه 480 یورو است. هتل دیگر، هتل بست وسترن 4 ستاره پاریس است که هزینه آن کمی بالاتر بوده و 4 میلیون 990 هزار تومان و 640 یورو محاسبه می شود. بلیط رفت و برگشت هواپیمایی ترکیش، اقامت هتل با صبحانه، ویزا شینگن (کلیه خدمات)، ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی از خدمات این تور است که می توانید استفاده کنید.

اقامت 5 شب در هتل چهار ستاره پاریس

آژانس مسافرتی ستاره غرب برای سفر 5 شب پاریس قیمت های خود را به صورتی ترکیبی (ریال و یورو) معرفی می کند. هزینه این تور در که از 17 مرداد تا 22 مرداد برگزار می شود 3 میلیون و 900 هزار تومان به همراه 280 یورو است. ازجمله خدمات این تور پرواز رفت و برگشت ترکیش ایرلاین، ترانسفرهای فرودگاهی، 5 شب اقامت در هتل 4 ستاره با صبحانه، ویزای شنگن، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان و گشت شهری است.

7 شب اقامت در هتل 4 ستاره پاریس

ستاره برج سفید آژانس دیگری است که تور فرانسه را در برنامه های خود قرار داده است. این آژانس از 28 تیر تا 15 مرداد تور 7 شب اقامت را اجرا می کند. این تور نیز قیمت های ترکیبی دارد. هزینه 7 شب اقامت در هتل 4 ستاره در پاریس 4 میلیون و 990 هزار تومان به همراه 1170 یورو است. خدمات این تور شامل 7 شب اقامت در هتل 4 ستاره با صبحانه، پرواز رفت و برگشت ایران ایر، ویزای شنگن اروپا، بیمه مسافرتی، ترانسفرهای فرودگاهی به هتل و بالعکس، عوارض فرودگاه های خارج از کشور، دیدار از جاذبه های جهانگردی هر شهر طبق برنامه تور، راهنمای فارسی زبان و راهنمای محلی، گشت در محل های تفریحی توریستی و گشت های شهری می شود.

اقامت در هتل 4 ستاره پاریس

اگر برای گشت و گذار تابستانه در فرانسه آژانس مسافرتی ققنوس را انتخاب می کنید، این آژانس برای سفر به فرانسه قیمت های خود را به صورتی ترکیبی (ریال و یورو) اعلام کرده است. به این صورت که 8 میلیون و 830 هزار تومان همراه با 1690 یورو می شود. مدت زمان این تور 7 شب از 21 مرداد تا 28 مرداد ماه است. خدمات این تور شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های 4 ستاره در اتاق های دونفره صبحانه، دیدار از جاذبه های جهانگردی هر شهر طبق برنامه تور کامل، ورودیه محل های مورد بازدید و پیش بینی شده در برنامه، تور و انتقال از فرودگاه ها به هتل ها و بالعکس، پرداخت عوارض فرودگاه های خارج از کشور، همراهی راهنمای ایرانی و محلی در روزهای بازدید، باربری در هتل ها، اخذ ویزای گروهی یا انفرادی، بیمه مسافرتی و راهنمای محل می شود.

یکی از ارزان ترین تورهای فرانسه

آژانس شرق بهشت نیز تور فرانسه را به مدت 7 شب و 8 روز در برنامه های خود اعلام کرده است. قیمت ترکیبی این تور نیز 2 میلیون و 990 هزار تومان به همراه 990 یورو است. این تور نیز نسبت به سایر تورهای فرانسه ارزان تر به نظر می رسد. مانند دیگر تورها شما می توانید با پرداخت مبالغ یاد شده از خدماتی همچون اقامت در هتل چهار ستاره با صبحانه، اخذ ویزای شنگن، پرواز رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، گشت و گذار شهری با اتوبوس های توریستی و بیمه مسافرتی تا سقف پنجاه هزار یورو (پوشش حوادث) استفاده کنید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: همگردی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12325

به "تورهای فوق العاده تابستان فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای فوق العاده تابستان فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید