تمامی شهرستانهای خراسان رضوی دارای گود باستانی می شوند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، کوروش صبوریان صبح چهارشنبه در حاشیه سفر به بردسکن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 50 گود باستانی در استان داریم که با تکمیل شدن و افتتاح سه گود دیگر که در روزهای آتی انجام خواهند شد تمام شهرستان های خراسان رضوی گود زورخانه ای خواهند داشت چراکه این موضوع یکی از اولویت های ما بود و خوشحالیم که این امر محقق شد وبعد از این به سمت تجهیزو به روز شدن ابزار و وسایل می رویم.

تمامی شهرستانهای خراسان رضوی دارای گود باستانی می شوند

وی در خصوص عملکرد ورزش استان گفت:منتظر اعلام رتبه بندی از سوی وزارت ورزش وجوانان هستیم تاکنون تنها چیزی که اعلام گردیده در خصوص ورزش بانوان بوده است که استان ما توانسته در این بخش رتبه نخست را کسب کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: هیئت همگانی استان رتبه نخست را کسب نموده همچنین در بخش جوانان در برگزاری ستادهای ساماندهی جوانان رتبه دوم را داریم در بحث وام های حوزه اشتغال زایی جوانان در چهار ماه نخست امسال رتبه اول کشوری را کسب کردیم این اتفاقات خوبی است که در ورزش استان افتاده است.

وی گفت: رشد 50 درصدی در حضور ورزشکاران در بازی های آسیایی داشتیم که نشان دهنده رشد چشم گیر هیئت های ورزشی استان است، ما در رشته های تنیس خاکی، تنیس روی میز، هندبال، کوراش، بسکتبال، جودو، فوتبال، دوچرخه سواری، دوومیدانی نماینده داریم ولی متاسفانه تاکنون در دورشته مدال کسب کردیم امیدوارم در رشته هایی که خیلی ویژه روی آن سرمایه گذاری کردیم مانند کوراش بتوانیم مدال طلا بگیریم.

صبوریان در ارتباط با ساختار سازمانی اداره کل توضیح داد: ساختار سازمانی موضوعی است که باید از سوی وزارت ورزش وجوانان به ما ابلاغ گردد متاسفانه ما هنوز در ساختار دچار مشکل هستیم 10 شهرستان ما با نمایندگی ودو پست اداره می گردد وماتلاش می کنیم که این مشکلات را حل کنیم .

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 530

به "تمامی شهرستانهای خراسان رضوی دارای گود باستانی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی شهرستانهای خراسان رضوی دارای گود باستانی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید