تست کرونا از نظامیان ژاپنی گرفته می شود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کونو تارو وزیر دفاع ژاپن می گوید که نیروهای این کشور در آبهای سومالی، خلیج عدن و خاورمیانه تحت آزمایش کرونا قرار می گیرند.

تست کرونا از نظامیان ژاپنی گرفته می شود

روزنامه ژاپن تایمز روز یکشنبه از قول وزیر دفاع ژاپن آورده است که ناوشکن کاریسایم این کشور قرار است بزودی راهی منطقه خاورمیانه شود تا در باره شرایط امنیتی منطقه اطلاعاتی جمع آوری کند.

کونو خاطر نشان کرد که قرار است همه ملوان ها، خدمه، افسران و کلیه نیروهای این ناو مورد آزمایش کرونا قرار گیرند.

او افزود که امروز یکشنبه نیروهای این ناوشکن مورد ازمایش کرونا قرار می گیرند و پس از آن برای 14 روز قرنطینه می شوند و سپس ماموریت آنها برای اعزام به خاورمیانه شروع می شود.

گزارش روزنامه حاکی است که وزارت دفاع دستور کرده است که خدمه این ناوها که عمدتا برای ماموریت های طولانی مدت اعزام می شوند باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

همزمان اعلام شده که خدمه ناو اونامی که ماه گذشته میلادی راهی منطقه ای حوالی خلیج عدن و آب های سومالی شد، مورد آزمایش کرونا قرار گرفته اند.

به این افراد گفته شده است نباید تجمع کرده و یا گردهمایی های بزرگ تشکیل دهند حتی الامکان باید فاصله های لازم را برای ارتباط در نظر بگیرند و اگر کسی به کرونا مبتلا شود فورا با بالگرد منتقل خواهد شد.

نیروهای ارتش ژاپن در جیبوتی هم دارای پایگاه هستند اما فعلا این کشور تدابیر بسیار محدود کننده ای برای لنگر انداختن ناوها در نظر گرفته است.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31478

به "تست کرونا از نظامیان ژاپنی گرفته می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونا از نظامیان ژاپنی گرفته می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید