تست مقاومت گوشی شیائومی ردمی K20 پرو در مقابل خط و خش

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدتی قبل، کاربر یوتیوب، زک نلسون، که با نام کاربری JerryRigEverything شناخته می شود، ویدیوی تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس را منتشر کرده بود. اما اینبار شاهد ویدویی دیگری هستیم از گوشی ردمی K20 پرو که به گفته نلسون، خاص ترین گوشی بوده که تاکنون تست کرده است.

تست مقاومت گوشی شیائومی ردمی K20 پرو در مقابل خط و خش

گوشی شیائومی ردمی K20 پرو مدتی است که در بازار عرضه شده و در مدت زمان اندک توانسته به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین گوشیهای شیائومی بدل گردد. چرا که در کنار سخت افزار بسیار قدرتمند و طراحی خیره کننده، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

همانند اکثر گوشی های دیگر، نمایشگر ردمی K20 پرو نیز نتوانست در مقابل خراشیدگی سطح شش مقاومت نشان دهد و دچار اندکی خراشیدگی شد. نمایشگر این گوشی از یک محافظ صفحه گوریلا گلس 5 بهره مند است که حتی در خراشیدگی سطح هفت نیز عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت.

اما جالب اینجاست که شیائومی در بخش دوربین سلفی که یکی از خاص ترین قسمت های گوشی است، از پلاستیک استفاده کرده و تنها برای لنز دوربین یک محافظ شیشه ای در نظر گرفته. البته این دوربین هنگامی که گوشی از دست کاربر رها گردد، به سرعت به درون حفره خود بر می گردد تا از آسیب دیدگی حفظ گردد.

مطابق انتظار، فریم دور گوشی و تمام کلیدهای سخت افزاری از جنس آلومینیوم بسیار با کیفیتی هستند و بخش پشتی نیز همانند جلوی دستگاه، به وسیله یک محافظ صفحه گوریلا گلس 5 محافظت می گردد. لازم به ذکر است که نمایشگر این گوشی حتی در برابر آتش نیز مقاومت خوبی از خود نشان داد!

سنسور اثر انگشت حتی بعد از خراشیدگی سطح هفت نیز به خوبی و با سرعت مطلوبی به انگشتان دست واکنش نشان می داد. تست نهایی نیز خمیدگی دستگاه بود که خوشبختانه ردمی K20 پرو با شایستگی تمام آن را پشت سر گذاشت. در حقیقت، مانند همه گوشی های دیگر، ردمی K20 پرو تنها در برابر تیغ کاتر نتوانست مقاومت خوبی از خود نشان دهد!

تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس در برابر ضربه و خط و خش

شما عزیزان می توانید در زیر، ویدیوی تست مقاومت این گوشی را تماشا کنید.

منبع: gsmarena

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13390

به "تست مقاومت گوشی شیائومی ردمی K20 پرو در مقابل خط و خش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست مقاومت گوشی شیائومی ردمی K20 پرو در مقابل خط و خش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید