تاریخ رونمایی و قیمت احتمالی گوشی رول شونده LG لو رفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به تازگی خبری منتشر شد که با توجه به آن، از تاریخ رونمایی و قیمت احتمالی گوشی رول شونده LG مطلع شدیم.

تاریخ رونمایی و قیمت احتمالی گوشی رول شونده LG لو رفت

LG در جریان رویداد CES 2021 تیزری از گوشی جدید و نوآورانه خود از پروژه اکسپلورر منتشر کرد، در حالی که جزئیات مربوط به آن فاش نشد. اما خوشبختانه در خبری که روز گذشته منتشر شده، به یک سری اطلاعات از جمله تاریخ رونمایی و قیمت احتمالی این محصول هم دسترسی پیدا کردیم.

این طور که به نظر می رسد، این محصول قطعا سال جاری رونمایی می شود و این اتفاق هم بعد از ماه سپتامبر رخ خواهد داد. یعنی در واقع اواخر سال جاری میلادی. افشاگری که این خبر را در توییتر خود به اشتراک گذاشته اعلام نکرد از چه منبعی این اطلاعات را دریافت کرده اما معتقد بود LG گوشی رول شونده خود را 2560 دلار قیمت گذاری می کند که بسیار نجومی است و البته دور از انتظار هم نیست.

معمولا گوشی هایی با چنین طراحی جذابی با قیمت بسیار بالا رونمایی می شوند و گوشی رول شونده LG هم از این قاعده مستثنی نیست. برخلاف گوشی های تاشو سامسونگ که همان طور که از نامشان پیداست تا می شوند، نمایشگر این گوشی مانند یک طومار به درون رول می شود و در زمانی هم که کاربر به آن نیاز داشته باشد بیرون می آید.

شاید این قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده کمی ریسکی باشد اما سامسونگ هم گوشی تاشوی خود را در همین محدوده قیمتی روانه بازار کرد. البته نباید فراموش کنیم سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند برندی بسیار قابل اعتمادتر و محبوب تر از LG است و این موضوع بوده که باعث شد علی رغم قیمت بالای گلکسی Z Fold 2 استقبال خوبی هم از آن بشود. این موضوع در رابطه با LG صدق نمی کند و می توان آن را از فروش کم گوشی جدید این شرکت با دو نمایشگر که تحت عنوان LG وینگ شناخته می شود هم متوجه شد.

با این حال این تلاش از سوی LG برای عبور از طراحی های معمولی و خسته کننده گوشی های هوشمند امروزی بسیار تحسین برانگیز است. کمتر شرکتی با این شرایط در بازار دست به چنین کارهایی می زند و امیدواریم LG در این راه به موفقیت برسد تا علاوه بر عرضه محصولاتی بیشتر با این طراحی، قیمت آن ها هم کاهش پیدا کند. با در نظر دریافت این موضوع که غول کره ای اکنون تلویزیونی با قابلیت رول شوندگی طراحی کرده و در سبد محصولات خود دارد، اگر کاربران به آن اعتماد کنند، قطعا این طراحی را زودتر از سایر رقبا به بلوغ خواهد رساند.

با این حال شرکت باید مطمئن شود هیچ مسئله ای برای کننده جدید و احتمالا گران قیمتش پیش نمی آید. در غیر این صورت LG نمی تواند حتی با عرضه مدل بهبود یافته، اعتماد کاربران را کسب کند.

  • محصولات برنده و بازنده LG در سال 2020

منبع: GSMArena

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49221

به "تاریخ رونمایی و قیمت احتمالی گوشی رول شونده LG لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ رونمایی و قیمت احتمالی گوشی رول شونده LG لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید