تاریخ رونمایی از گوشی ال جی ولوت (LG Velvet) تعیین شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، روز گذشته ال جی با انتشار پستی در یوتیوب بیان کرد گوشی میان رده جدید خود (ال جی ولوت) را در تاریخ (7 مه) 18 اردیبهشت راهی بازار خواهد نمود.

تاریخ رونمایی از گوشی ال جی ولوت (LG Velvet) تعیین شد

ال جی تا اینجای کار از گوشی میان رده خود که تحت عنوان ولوت (Velvet) شناخته می گردد رونمایی کرد اما اینکه این محصول از چه قابلیت های سخت افزاری بهره می برد یا چه زمانی رسما رونمایی می شد خبر نداشتیم تا اینکه روز گذشته این شرکت با انتشار پستی در یوتیوب اظهار داشت 7 ماه مه (18 اردیبهشت) معرفی رسمی و نهایی این گوشی اتفاق خواهد افتاد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که به خاطر شیوع ویروس کرونا، رویداد معرفی این محصول به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

4 نقطه رنگی در این ویدئو در واقع نمایانگر دوربین اصلی، فلش LED و دو دوربین دیگر هستند که خب فعلا از جزئیات آن ها بی خبریم. البته این 4 نقطه معنای دیگری هم دارند و آن رنگ هایی هستند که ال جی ولوت مزین به آن ها راهی بازار خواهد شد. این رنگ ها شامل قرمز، سفید، مشکی و سبز خواهد بود که با توجه به طراحی این محصول می توانند ظاهر بسیار زیبا و جذابی به آن بدهند.

پردازنده بکار رفته در این گوشی ساخت شرکت کوالکام و از نوع اسنپدراگون 765G خواهد بود که این یعنی ال جی ولوت از اینترنت 5G نیز بهره مند خواهد بود. اینطور که به نظر می رسد این گوشی قرار است در کشور کره جنوبی که بستر اینترنت 5G در آن مهیا شده، فروش خوبی داشته باشد.

هرآنچه در خصوص گوشی ال جی Velvet می دانیم

ال جی مدت زمان زیادی است که در بازار گوشی های هوشمند موفقیت چندانی نداشته و در واقع محصولات ساخت این شرکت اگرچه از محبوبیت بالایی برخوردار بودند اما کیفیت لازم را جهت مقابله با پرچم دارهای موجود در بازار نداشتند. همین مسئله باعث شد خیلی زود شاهد محو شدن نام این شرکت از روی گوشی ها باشیم تا اینکه چند وقت پیش اظهار داشت سری G از گوشی های خود را بازنشسته نموده و به جای آن از سری ولوت رونمایی می نماید.

ال جی امیدوار است این تغییر نام به تغییر اوضاع این شرکت در بازار گوشی های هوشمند منجر گردد. فعلا که از نظر ظاهر و مشخصات فنی، محصول قابل قبولی را شاهد هستیم، اما باید دید آیا این ظاهر زیبا در عمل هم می تواند توانایی های خود را ثابت کند یا خیر.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا ال جی می تواند با محصولات جدید خود، مجددا نامش را در بین سازندگان بنام گوشی های هوشمند مطرح کند یا به سرنوشتی مانند سونی و HTC دچار می گردد؟

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 30461

به "تاریخ رونمایی از گوشی ال جی ولوت (LG Velvet) تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ رونمایی از گوشی ال جی ولوت (LG Velvet) تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید