بهترین تفریحات رایگان برای مسکوگردی در روسیه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آشنایی با تفریحات رایگان در مسکو

مسکو شهر تاریخی و دیدنی است که می توان از آن به عنوان گنجینه ارزشمند روسیه نام برد. شما می توانید ساعت ها در این شهر راه بروید و از تماشای ساختمان ها و خیابان های سنگ فرش شده این شهر نهایت لذت را ببرید. با توجه به این که بهترین زمان سفر به روسیه فصل تابستان است و تورهای متنوعی برای این مقصد جذاب وجود دارد ما در این مطلب از مجله جهانگردی خبرنگاران قصد داریم تا درباره مورد تفریحات رایگان در مسکو صحبت کنیم. درست است که مسکو یکی از گران ترین شهرهای روسیه است اما با این وجود به منظور جذب جهانگرد دولت این کشور بازدید از بعضی جاذبه های شهر مسکو را رایگان اعلام نموده تا جهانگردان بتوانند با تماشای آن ها بیشتر با این شهر و فرهنگ روسی آشنا شوند؛ در صورتی که مسافر این شهر هستید پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب تفریحات رایگان در مسکو با ما همراه باشید.

بهترین تفریحات رایگان برای مسکوگردی در روسیه

1- بازدید از پارک های مسکو

شهر مسکو در روسیه بیش از 60 پارک دارد که ورود به بیشتر آن ها آزاد و رایگان است. بیشتر پارک های مسکو برای سپری کردن زمان و استراحت در یک فضای سبز مناسب است به طوری می توان گفت بعضی از آن ها می توانند چند روز شما را سرگرم نمایند.

برای گشت و گذار در پارک این شهر باید بگوییم که اگر علاقمند به تماشای کاخ های قرن هجدهم دارید به پارک تساریتسینو (Tsaritsyno) بروید و از موسیقی های عصرگاهی این مکان هم نهایت لذت را ببرید. به غیر این می توانید در اطراف رودخانه ای در مسکو به نام کولومنسکو قدم بزنید یا به پارک کوسکُوو (Kuskovo) بروید و از قدم زدن در یکی از مکان های غم انگیز در داستان های عاشقانه روسی تجربه جدیدی را بدست بیاورید. پارک جنگلی دیگری به نام ایزمایلوا (Izmailovo)هم وجود دارد که می توانید در آن به دوچرخه سواری بپردازید. البته پارک دیگری هم به نام VDNKh وجود دارد که می توانید در آن عظمت شوروی سابق را تماشا کنید. همواره می توانید در پارک های مسکو فعالیتی متناسب با سلیقه خود را پیدا کنید.

در مطالب بعدی ما به تفسیر بهترین پارک های مسکو را نام خواهیم برد.

2- گوش دادن به موسیقی کلاسیک

در صورتی که شما از علاقمندان موسیقی کلاسیک هستید، شهر مسکو می توانید بهشتی برین برای شما باشد. مکان های زیادی در شهر مسکو وجود دارد که می توانید در آن ها موسیقی کلاسیک به طور رایگان گوش کنید اما توجه داشته باشید که حتما برنامه ها را از قبل آنالیز بنمایید. اغلب در موزه های مسکو موسیقی کلاسیک اجرا می شود و شما می توانید یک شب را در موزه های این شهر از شنیدن موسیقی کلاسیک نهایت لذت را ببرید. برای این منظور می توانید به موزه های خانه بولگاکوف، خانه چخوف، مارینا تسوتایوا، خانه فیودور شالیاپین و … بروید.

گفتنی است که بگوییم کنسرواتور چایکوفسکی به طور منظم در تعطیلات آخر هفته اجرا دارد. علاوه بر این شما می توانید به طور رایگان در کنسرت های دانشجویی و اجرای آخر هفته در آموزشگاه موسیقی روسیه هم شرکت کنید و از موسیقی های کلاسیکی که در آن ها اجرا می شود لذت ببرید.

3- در مسکو متروگردی کنید!

یکی از بهترین تفریحات رایگان در شهر مسکو بازدید از متروهای این شهر است. همانطور که می دانید متروهای مسکو یکی از زیباترین ایستگاه ها به شمار می رود و از 206 ایستگاه مترویی که در این شهر وجود دارد حدود 44 ایستگاه آن جزئی از میراث فرهنگی دنیا محسوب می شود و تاریخ مخصوص به خودش را دارد.

4- کاوش در کلیساهای ارتدوکس

همانطور که می دانید مسکو شهر تاریخی روسیه است، پس جای تعجب نیست که جاذبه های تاریخی متنعی داشته باشد. از همین رو یکی از تفریحات رایگان در مسکو می تواند کاوش در کلیساهای ارتدوکس این شهر باشد. عبادتگاه هایی که قدمت آن ها به قرن 15 میلادی برمی شود و عبارتند از کلیسای جامع سنت باسیل، کلیساهای منطقه کرملین، کلیسای عیسی منجی، کلیسای نوودیچی، کلیسای الیاس پیامبر و کلیسای یلوخوف

توجه داشته باشید که برای بازدید از کلیساهای این شهر زنان می بایست لباس مناسب بپوشند و موهای سرشان را بپوشانند و مردان نباید شلوارک بپوشند و موهای سرشان را بپوشانند.

5- به سمت جشنواره های موسیقی رایگان بروید!

در شهر مسکو باشگاه ها، کلوب ها و بارهای بسیاری ساخته شده است که بیشتر از آنچه که بخواهید تصورش را بکنید میزبان کنسرت های رایگان هستند. شما می توانید در باشگاه دوما برای موسیقی مستقل ایندی بروید و یا به کلوب دیگری به نام رودهاوس بروید و برای موسیقی ریتمیک و بلوز سر بزنید و یا ببنید که چه کسی در بار پانج و جودی اجرا دارد. حتما قبل از این که بروید به این مکان های نام برده شده از وب سایت های این مکان ها اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

6- بازدید از موزه ها به طور رایگان

بازدید از موزه های شهر مسکو از دیگر تفریحات رایگان مسکو است. ورود به بسیاری از موزه های این شهر در سومین یکشنبه هر ماه رایگان می باشد. علاوه بر این ورود به بعضی از موزه های این در بیشتر مواقع بدون پرداخت هیچ هزینه ای ممکن است؛ شما می توانید یک گردش ادبی در مسکو را با بازدید از خانه ماکسیم گورکی در عمارت مجلل هنر نوین شروع کنید. در صورتی که علاقمند به داشتن اطلاعات بیشتر در خصوص تاریخ متروی مسکو هستید، از موزه ملی مترو مسکو بازدید کنید و از مجموعه منحصر به فرد این موزه، از ماشین های قدیمی مترو لذت ببرید.

7- اسکی روی یخ بروید

یکی از محبوب ترین تفریحات رایگان در مسکو اسکی بر روی یخ است. برای این فعالیت زمستانی شما می بایست یک جفت اسکیت داشته باشید تا به بتوانید به صورت رایگان در زمین های اسکیت تمرین کنید. یک پیست اسکی به نام چیستای پاتریاچ بوندز (Chistye Patriarch) وجود دارد که شما می توانید به صورت رایگان در آن از خدمات اسکی استفاده کنید. دیگر پیستی که می توانید بر روی آن به طور رایگان اسکی کنید رینگ اسکیت گام (GUM)است. البته در بیشتر پارک های مسکو پیست های اسکی وجود دارد که بتوانید به طور رایگان به اسکی بپردازید.

8- به تماشای رایگان تئاتر بروید

قطعا رفتن به تئاترهای روسی حال و هوای دیگری می تواند داشته باشد، کشوری با داستان های بی نظیر و فوق العاده که به اجرا در آوردن آن ها بسیار می تواند تماشایی باشد. توجه داشته باشید که ورود به سالن تئاتر بولشوی یا دیگر تئاترهای خیال انگیز مسکو به طور رایگان امکان پذیر نیست، پس الکی دلتان را صابون نزنید.

اما اگر هوادار تئاتر هستید و بودجه کافی را برای بازدید از تئاترهای این کشور ندارید می توانید به سمت تئاترهای دانشجویی که در موسسه هنر مدرن و مدرسه عالی اقتصاد شرکت کنید، حتما از قبل بلیط ورود به این اجراها را رزرو کنید.

9- به تماشای معماری مسکو بروید

یکی دیگر از تفریحات رایگان مسکو که بسیار هم هوادار دارد، تماشای معماری های تاریخی مسکو است. در طی 879 سالی گذشته بناهای زیادی در این شهر ساخته شده است که ارزش دیدن را دارد. شما می توانید برای هفته ها برای تماشای آن ها وقت بگذرانید و از تماشای مجسمه های قرن هفدهم، کلیساهای باروک، آسمان خراش های سبک استالینیستی، ساختمان کانستراکتیویستی و سازه های شیشه ای و سیمانی می باشد.

در نهایت رزرو هتل مسکو را در نزدیکی چنین جاهای دیدنی انجام دهید تا دسترسی راحتی داشته باشید.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: الی گشت
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29275

به "بهترین تفریحات رایگان برای مسکوگردی در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تفریحات رایگان برای مسکوگردی در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید