برگزاری برنامه های هفته تهران به صورت مجازی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شهردار منطقه 8 پایتخت، از اجرای برنامه های مجازی متنوعی به مناسبت هفته تهران در این منطقه اطلاع داد.

برگزاری برنامه های هفته تهران به صورت مجازی

مهناز استقامتی شهردار منطقه 8 تهران در گفت وگو با خبرنگار ، با اشاره به برنامه های هفته تهران، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در شرایط هشدار قرار دریافت شهر تهران، برنامه های هفته تهران به صورت مجازی برگزار می گردد.

وی گفت: در این راستا در روز شنبه 12 مهر 1399 همزمان با نخستین روز هفته تهران با شعار مکتب تهران؛ فرهنگ و هنر، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 به فعالیت هایی از جمله تهیه مستند ویدئویی، برگزاری مسابقه عکاسی من و منطقه 8 ویژه کارکنان و ساکنین منطقه و برگزاری تور فتوواک پرداخت.

استقامتی به برنامه ها و فعالیت های روز دوشنبه 14 مهر، سومین روز هفته تهران اشاره نمود و ادامه داد: در روز سوم با شعار مکتب تهران؛ محیط زیست، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 8 با همراهی اداره مدیریت پسماند این منطقه، برنامه هایی از جمله پاکسازی بوستان ها با مشارکت گروه های دوستدار محیط زیست و کانون محیط زیست محله ها، استقرار غرفه های اطلاع رسانی در مجاورت غرفه های بازیافت و آموزش شهروندان درباره اجرای طرح کاپ در محله پاک، توزیع کیسه های پارچه ای در مراکز خرید و فروشگاه شهروند و همچنین توزیع پک های بهداشتی میان شهروندان منطقه اجرا خواهد نمود.

شهردار منطقه 8، با بیان اینکه روز سه شنبه 15 مهر 1399 با شعار مکتب تهران؛ آمد و شد نامگذاری شده است، یادآور شد: در چهارمین روز از هفته تهران، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با مشارکت معاونت فنی و عمرانی و معاونت حمل و نقل و ترافیک، با حضور افشین حبیب زاده عضو شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از خبرنگاران حوزه شهری از کلیسا های تاریخی تارگمانچاتس و لوساووریچ، مسجد جامع نارمک، باغ موزه مینیاتور و باغ سازور بازدید می نمایند. همچنین جلسه ای با هدف اهدای احکام هیئت رئیسه شورایاری منطقه8، با حضور دبیران شورایاری محله های سیزده گانه برگزار می گردد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین برگزاری تور گردشگری در منطقه و تور فتوواک به وسیله نواحی سه گانه و محله ها از دیگر برنامه های منطقه 8 در روز سه شنبه است، همچنین در روز چهارشنبه، 16 مهرماه، نقشه گردشگری منطقه 8 تهیه خواهد شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42805

به "برگزاری برنامه های هفته تهران به صورت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری برنامه های هفته تهران به صورت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید