برنامه های حوزه جوانان باید وحدت رویه داشته باشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، محمود گودرزی در پنجاه و نهمین جلسه ستاد ملی جوانان با تاکید به برگزاری این جلسات با هدف انتقال تجربیات گفت: تبادل دانش در حوزه جوانان توسط استان های پیروز یکی از راه های نیل به هدف بزرگ ما یعنی برطرف کردن مسائل جوانان است.

برنامه های حوزه جوانان باید وحدت رویه داشته باشد

گودرزی در این نشست که با حضور استاندار همدان برگزار شد، عملکرد مسئولین این استان در حوزه جوانان را مطلوب خواند و افزود: دستاوردهای اخیر همدان در زمینه اشتغال، ازدواج و به طور کلی امور جوانان باید الگویی برای رشد بیشتر سایر استان ها در این زمینه شود.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید براین موضوع که باید در برنامه ریزی های حوزه جوان انسجام و وحدت رویه وجود داشته باشد، افزود: اعتدال و اعتدال گرایی چیزی است که در دولت یازدهم مورد توجه است.

گودرزی ضمن پیشنهاد برگزاری همایشی تحت عنوان گفتمان اعتدال در حوزه جوان ادامه داد: گفتمان اعتدال در حوزه جوانان باید شکل بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اثر گذاری نشست های تخصصی تاکید کرد: گفتمان بستر مناسب تغییرات فرهنگی را ایجاد و زمینه ساز مفاهمه می شود.

در این جلسه همچنین استاندار همدان با تشریح اقدامات در حوزه جوانان در این استان گفت: هر ماه هزار شغل در استان همدان ایجاد کرده ایم.

نیک بخت با اشاره به پتانسیل طبیعی، جغرافیایی و انسانی این استان شرح داد: همدان سابقه ای طولانی در تاریخ ایران دارد و همین موضوع این شایستگی را یه این استان بخشیده که به عنوان پایتخت فرهنگی جوانان اسلام انتخاب شود.

وی آثار تاریخی این منطقه را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه یک 1800 اثر تاریخی مبین این مدعاست، شرح داد: همین مساله موجب ایجاد امتیازات بالایی برای گردشگری شده است.

نیک بخت ادامه داد: شرایط آب و هوایی مناسب، همجواری با 9شهر بزرگ کشور، وجود خط آهن، فرو دگاه بین المللی و نزدیک بودن این استان به پایتخت، آب و هوای معتدل همدان محل مناسبی برای انتخاب این استان به عنوان پایتخت فرهنگی جوانان اسلام شده است.

وی افزود: همدان از نظر جذب سرمایه غیربومی نیز دارای پتانسیل بالایی است، از نظر کشاورزی ما قصد توسعه سطح زیر کشت دیم با هدف حفظ منابع طبیعی و آبی در دستور کار داریم.

استاندار همدان شرح داد: از فروردین سال 93تا به امروز هر ماه میانگین 920 تا 1070شغل جدید در استان ایجاد شده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 23435

به "برنامه های حوزه جوانان باید وحدت رویه داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های حوزه جوانان باید وحدت رویه داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید