برای جذب سرمایه گذار مجوز بی نام صادر می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: برای تسریع در فرآیند جذب سرمایه گذاری خارجی بر اساس فرصت های سرمایه گذاری استان مجوزهای بی نام صادر می گردد.

برای جذب سرمایه گذار مجوز بی نام صادر می گردد

به گزارش خبرنگاران، قدرت فیض اللهی در نشست خبری با تشریح ابعاد مختلف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری 520 میلیارد ریال درآمد در استان وصول گردیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است .

وی با بیان این که سال جاری 2160 میلیارد ریال درآمد برای استان مصوب گردیده است، توضیح داد: با برنامه ریزی های انجام گردیده همه درآمد پیش بینی گردیده تا خاتمه سال وصول می گردد .

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام درباره سرمایه گذاری های انجام گردیده در استان اظهار کرد: با تأکید استاندار و به منظور تسریع در فرآیند جذب سرمایه گذاری خارجی بر اساس فرصت های سرمایه گذاری استان مجوزهای بی نام صادر می گردد .

فیض اللهی با بیان این که موانع جدی در راه سرمایه گذاری و مخصوصاً سرمایه گذاری خارجی در استان وجود دارد، ادامه داد: تاکنون موفق به جذب سرمایه گذاری خارجی در این استان نگردیده ایم اما این به معنی عدم انجام کار نیست و فعالیت های متعددی در راستای جلب سرمایه گذاران انجام گردیده است .

وی گفت: ارائه مشوق های یکسان برای سرمایه گذاران در همه مناطق کشور یکی از موانع اصلی در جذب سرمایه گذاری در مناطق محروم و توسعه نیافته است و باید برای این مناطق مشوق های ویژه ای در نظر گرفته گردد .

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام درباره استفاده از ماشین های سازمانی در ساعت های غیراداری، گفت: هر چند ممکن است تخلفاتی در این زمینه وجود داشته باشد اما زیاد نیست و در ضمن باید به کارکرد سازمان ها در این زمینه توجه داشت، چون برخی ادارات باید در ساعت های غیراداری نیز در حال اجرا وظیفه باشند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 445

به "برای جذب سرمایه گذار مجوز بی نام صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای جذب سرمایه گذار مجوز بی نام صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید