بازدید سرپرست اداره کل میراث فرهنگی بوشهر از نمایشگاه صنایع دستی آوای دستان زنان جنوب

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر از نمایشگاه صنایع دستی آوای دستان زنان جنوب بازدید به عمل آورد.

بازدید سرپرست اداره کل میراث فرهنگی بوشهر از نمایشگاه صنایع دستی آوای دستان زنان جنوب

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، محمدحسین ارسطوزاده در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی صنایع دستی به همکاران معاونت صنایع دستی گفت: صنایع دستی استان بسیار غنی و دارای ذوق هنری است که مطمعنا یک تیم خوب می تواند این جهت را راهنمایی نموده باشد و باید برای ارتقا بیشتر چه از نظر کیفیت و چه از نظر هنری برنامه های مختلفی را پیاده سازی کنیم.

ارسطو زاده ادامه داد: ظرفیت های خوبی در استان و کشور برای معرفی کالاهای صنایع دستی وجود دارد که باید شناسایی و از این فرصت ها و ظرفیت ها استفاده گردد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی همچنین از تنوع محصولات حصیری استان گفت: این بسیار راضی کننده است که هم اکنون تنوع در طرح و رنگ در یک کالای صنایع دستی وجود دارد و صندلی صنایع دستی امروز در نمایشگاه های بزرگ است که بتواند در کنار صنایع صنعتی فخر فروشی کند.

ارسطو زاده ادامه داد: باید به جزییات هم بیشتر توجه کرد البته این نگاه دقیق در کنار کیفیت در قیمت گزاری ها هم باید توجه گردد تا کالای با کیفیت و قیمت مناسب به مصرف کننده تحویل داده گردد.

ارسطوزاده گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی بستر مناسبی برای توسعه وتبلیغ فروش ومعرفی محصولات صنایع دستی است که نیازمند آموزش در این زمینه هستیم و با برنامه های آموزشی برای صنعتگران این مهم را نیز در آینده خواهیم داشت.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12246

به "بازدید سرپرست اداره کل میراث فرهنگی بوشهر از نمایشگاه صنایع دستی آوای دستان زنان جنوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید سرپرست اداره کل میراث فرهنگی بوشهر از نمایشگاه صنایع دستی آوای دستان زنان جنوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید