اولین برد سرخ ها در لیگ برتر ، طلسم گربه سیاه پرسپولیس شکسته شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرخ ها در اراک پیروز شدند به اولین پیروزی فصل خود برسند.

اولین برد سرخ ها در لیگ برتر ، طلسم گربه سیاه پرسپولیس شکسته شد

به گزارش خبرنگاران در هفته سوم لیگ برتر پرسپولیس در اراک به مصاف آلومینیوم رفت که این ملاقات در نهایت با پیروزی یک بر صفر سرخ ها به انتها رسید. نیمه اول این ملاقات ماند دو بازی قبلی سرخ ها توپ و میدان بیشتر در اختیار شاگردان یحیی گل محمدی بود اما پرسپولیس تنها یکی دو موقعیت خوبی گلزنی ایجاد کرد که توانست روی یکی از این فرصت ها به گل برسد.

سرخ ها که در دو بازی اول در گلزنی ناکام بودند در این بازی به وسیله میلاد سرلک در دقیقه 42 به گل رسیدند. هافبک سرخ ها روی پاس در عمق علی نعمتی توانست دروازه پورحمیدی را باز کند تا پرسپولیسی ها نیمه اول را با پیروزی به انتها برسانند.

در نیمه دوم شاگردان یحیی گل محمدی کوشش کردند تا بازی را بیشتر با پاس های در عرض در اختیار بگیرند و در انتظار جلو کشیدن آلومینیومی ها بودند.

سرمربی سرخ ها که تیمش در فاط هجومی با حضور لوکادیا تحرک زیادی نداشت در نیمه دوم دست به چند تعویض همزمان زد و بازیکن هلندی را که سنگین به نظر می رسید بیرون کشید تا حامد پاکدل روانه میدان گردد. در خط دفاعی هم در این نیمه هنانوف و نعمتی جایگزین فرجی و اسماعیلی فر شدند.

در 20 دقیقه انتهای بازی هیچ یک از دو تیم نتوانستند موقعیت خصی رود دروازه یکدیگر ایجاد نمایند و درنهایت این پرسپولیس بود که با همان تک گل سرلک 3 امتیاز مهم این بازی را به دست آورد.

سرخ ها با این برد طلسم نبردن آلومینیوم را در اراک شکستند و البته پیروز به کسب اولین برد در فصل تازه هم شدند. ضمن اینکه هافبک سرخ ها هم اولین گلزن سرخ ها در فصل تازه لقب گرفت.

پرسولیس با این برد 5 امتیازی شد تا یحیی و تیمش همچنان امیدوار به هفته های آینده باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 80636

به "اولین برد سرخ ها در لیگ برتر ، طلسم گربه سیاه پرسپولیس شکسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین برد سرخ ها در لیگ برتر ، طلسم گربه سیاه پرسپولیس شکسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید