امیرحسین فتحی: امیدوارم مقابل السد روز خوب مان باشد، پیشکسوتان شکیبا باشند و از فوتبال زیبای استقلال لذت ببرند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، امیرحسین فتحی گفت: پیشکسوتان باشگاه باید شکیبا باشند و از فوتبال زیبای استقلال با شفر لذت ببرند.

امیرحسین فتحی: امیدوارم مقابل السد روز خوب مان باشد، پیشکسوتان شکیبا باشند و از فوتبال زیبای استقلال لذت ببرند

به گزارش خبرنگاران, امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال درباره تعویق دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت: دوستان در این زمینه لطف کردند. بالاخره باشگاه استقلال نماینده ایران است، البته در قانون هم آمده است که تیمی که 6 بازیکن ملی پوش داشته باشد بازی اش به تعویق بیفتد.

فتحی درباره میزان امیدواری تیم فوتبال استقلال در دیدار برگشت مقابل السد گفت: قطعا امیدوار هستیم. بازی رفت روز بد ما بود و ما امیدواریم که در دوحه روز خوب ما باشد. تیم ما بسیار آماده است هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ جسمی آماده هستیم. ما تنها فرشید باقری به دلیل محرومیت در این دیدار در اختیار نداریم. امیدواریم که لطف خدا شامل حال ما گردد و از این مرحله صعود کنیم و از آن طرف هم پرسپولیس صعود کند و یک دربی آسیایی را در مرحله بعد برگزار کنیم.

وی در گفت وگو با برنامه استادیوم شبکه پنج درباره موضوع بدهی های باشگاه مطرح نمود: ما تا سرانجام شهریور فرصت داشتیم، با تلاشی که باشگاه داشت به همراه فدراسیون فوتبال و کمیته صدور مجوز حرفه ای و دوستان دیگر توانستیم با پرداخت بدهی هایی که از باشگاه به AFC شکایت گردیده بود معضل را حل کنیم. امیدواریم که هیچ مسئله ای برای ما و حتی باشگاه پرسپولیس نباشد تا طرفداران ما بتوانند بیننده مسابقات ما در لیگ قهرمانان آسیا باشند.

فتحی درباره پرداخت بدهی پروپیچ که گفته می شد مربوط به زمان مدیریت پیشین است، مطرح نمود: قضیه پروپیچ جدی است و این بازیکن رای قطعی از CAS دارد. ما آماده پرداخت این ضرر و زیان هستیم. با فدراسیون فوتبال هماهنگ کردیم و به فیفا اعلام کردیم که باشگاه آمادگی پرداخت دارد و به امید خدا خطری ما را تهدید نمی نماید.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا محل پرداخت بدهی های باشگاه از محل پول های بلوکه گردیده است؟ گفت: پول ما بلوکه نگردیده فقط امکان انتقال پول وجود ندارد. ما با هماهنگی فدراسیون فوتبال با فیفا مکاتبه کردیم. دوستان پیگیر قضیه هستند که انشاءلله مسئله ای نخواهد بود و به طرفداران باشگاه استقلال می گویم که نگران نباشند.

وی درباره صحبت های پیشکسوتان در مورد شفر و انتقاد از نتایج این فصل استقلال، مطرح نمود: آقای شفر از مربیان باسابقه و بارزومه در فوتبال جهان هستند. باشگاه کاملا با همه وجود از آقای شفر حمایت می نماید. نتایج اول فصل عالی نبوده ولی نتایج بدی هم نبوده است. تیم احتیاج به هماهنگی دارد. تیم 4-5 روز قبل از مسابقات شکل گرفته و همینطور 4-5 بازیکن هم بعد از چند هفته به تیم اضافه شدند. پیشکسوتان باشگاه باید شکیبا باشند و از فوتبال زیبای استقلال با شفر لذت ببرند.

فتحی در سرانجام در پاسخ به این سوال که آیا همچنان استقلال درباره نتیجه دیدار سوپرجام به CAS شکایت می نماید؟ گفت: بله قطعا به CAS شکایت می کنیم و از حق استقلال دفاع می کنیم. امیدواریم با طرح دعوا در آنجا بتوانیم پیگیر حقوق باشگاه باشیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1006

به "امیرحسین فتحی: امیدوارم مقابل السد روز خوب مان باشد، پیشکسوتان شکیبا باشند و از فوتبال زیبای استقلال لذت ببرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرحسین فتحی: امیدوارم مقابل السد روز خوب مان باشد، پیشکسوتان شکیبا باشند و از فوتبال زیبای استقلال لذت ببرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید